Jump to content
Annons

Dä ä bara ja'!


Raginglynx

Recommended Posts

Tjena!

Är newbie här och i stort sätt även i att producera/mixa/mastra själv...

Har dock skrivit musik sedan barnsben, huvudinstrument är gitarr och sång..

Har spelat i ett gäng band som sysslat med allt ifrån pop till punk-rock, visserligen utan någon vidare framgång...

Meriter är väl en finalplats i gbg-talangen 2005 i solist-kategorin och ett kompositionspris i år..

Har pluggat Musik & Ljudproduktion på Högskolan i Skövde i ett halvår nu (ett och ett halvt år återstår 😕 )

Har suttit och läst en hel del på forumet och måste säga att de verkar som ett grymt gäng som hänger här med skön humor och mycket stor kunskap i allt som stället berör... Kommer nog bli åtskilliga timmar härinne... Så hoppas jag att även jag kommer tillföra något i längden!

Ha de gött!

/Schmeikal

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Skövde!

Se där ja... Modegrillen rules! 😏

Hejs och välkommen hit!

Öl finns i kylen och sätt dig i soffan.

Tackar! 😆 Fan, jag skulle göra mycket obehagligt för en kall nu! Har hjälpt min brorsa flytta i medelhavsvärmen och ska jobba till 22.00...

Men han lovade flyttöl sen! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen! 😛

Är du nöjd med utbildningen? (jag planerar att plugga lite..?)

Absolut!! Lärare finns det inga bättre - alla är grymt aktiva i branschen! De har lagt ned fläskigt med pengar på utrustningen... Kolla på

mlp

Där står det lite om utbildningen... Men bäst koll får du definitivt om du besöker skolan på något öppet hus eller så... Nu är det dessvärre ht 07 nästa kull skall börja för ht 06 göbbarna är redan intagna.. Eller... Kolla kan du ju... Man vet ju aldrig om det blir något avhopp 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Skövde!

Se där ja... Modegrillen rules! 😕

Hejs och välkommen hit!

Öl finns i kylen och sätt dig i soffan.

Klappburgaren..

Det är en gubbe som jobbar där som klappar ihop burgarna.

Skitmat! 😉

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen!  😄

Är du nöjd med utbildningen? (jag planerar att plugga lite..?)

Absolut!! Lärare finns det inga bättre - alla är grymt aktiva i branschen! De har lagt ned fläskigt med pengar på utrustningen... Kolla på

mlp

Där står det lite om utbildningen... Men bäst koll får du definitivt om du besöker skolan på något öppet hus eller så... Nu är det dessvärre ht 07 nästa kull skall börja för ht 06 göbbarna är redan intagna.. Eller... Kolla kan du ju... Man vet ju aldrig om det blir något avhopp 😉

Jag lär ju aldrig komma genom dom antagnings testerna! 😕

Tack ändå!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...