Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3


icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3039

  • Micke H

    2924

  • Christofer

    2202

  • Overkill

    1969

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Nu ska jag laga mat. Kyckling med chilisås och ris samt gröna saker.

Småflugorna har uppstått från de döda!! När inte flugsprejen ens hjälpte, mer än att den gav mig hosta i två veckor, så dränkte jag dem förut med rejäla sprut från min rengöringsflaska JIFF. de var totalt genomkletade. När jag kom ut i köket nyss så blev jag rätt chockad. De hade överlevt och flög omkring...

Ett tag trodde jag att Gud sände fler såna småflugor i vuxen ålder till mig direkt, utan att de behövde genomlida parning och födelse och det... som straff, bara för att jag varit ett Satans barn och dödat flera av hans skapelser.

😮

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska jag laga mat. Kyckling med chilisås och ris samt gröna saker.

Småflugorna har uppstått från de döda!! När inte flugsprejen ens hjälpte, mer än att den gav mig hosta i två veckor, så dränkte jag dem förut med rejäla sprut från min rengöringsflaska JIFF. de var totalt genomkletade. När jag kom ut i köket nyss så blev jag rätt chockad. De hade överlevt och flög omkring...

Ett tag trodde jag att Gud sände fler såna småflugor i vuxen ålder till mig direkt, utan att de behövde genomlida parning och födelse och det... som straff, bara för att jag varit ett Satans barn och dödat flera av hans skapelser.

😮

:musik

Vi fick en massa småflugor i köket för nån vecka sen, och då fick jag ett tips som faktiskt funkade riktigt bra:

Blanda en matsked äppelcidervinäger med två matskedar vatten och droppa i en droppe diskmedel. Häll upp i ett glas och låt stå framme.

Vi gjorde detta på kvällen, och morgonen efter låg det ett tiotal flugor i soppan. Några timmar senare tio till.

Irriterande är de, men de är fan inte smarta... 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Ännu värre är sånadär Långbenar (vetinte vad de heter 😮)

Varenda kväll är det en jobbig idiot i mitt rum 😮

Hehe. På min korridor bodde det en kinesisk student. Hon hade aldrig sett såna innan. Hon trodde det var en mygga av bibliska proportioner... 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...