Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3


icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

icebomb (oregistrerad)

Hellllllllooooo...

Får jag fråga.. Hur e det med er musiker som plötsligt bestämt er för att hålla på med musik o inget annat??? Har det blivit för mycket för era partners? För shit.. mitt förhållande med min sambo har bara blivit till ett enda stort helvete..

O Jag fattar ingenting.. Men det e så slut o så över så gott som jag kan se det?? fattar ingenting 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3039

  • Micke H

    2924

  • Christofer

    2202

  • Overkill

    1969

Postat mest i detta ämne

Hellllllllooooo...

Får jag fråga.. Hur e det med er musiker som plötsligt bestämt er för att hålla på med musik o inget annat??? Har det blivit för mycket för era partners? För shit.. mitt förhållande med min sambo har bara blivit till ett enda stort helvete..

O Jag fattar ingenting.. Men det e så slut o så över så gott som jag kan se det?? fattar ingenting 🥰

Hur menar du när du säger "och inget annat" ? 🥰

Det låter ju inte jättekul det där, inget ni kan prata om?

Link to comment
Dela på andra sajter

icebomb (oregistrerad)
Hellllllllooooo...

Får jag fråga.. Hur e det med er musiker som plötsligt bestämt er för att hålla på med musik o inget annat??? Har det blivit för mycket för era partners? För shit.. mitt förhållande med min sambo har bara blivit till ett enda stort helvete..

O Jag fattar ingenting.. Men det e så slut o så över så gott som jag kan se det?? fattar ingenting 🥰

Hur menar du när du säger "och inget annat" ? 🥰

Det låter ju inte jättekul det där, inget ni kan prata om?

pratat o pratat.. han har väl slängt en kommentar om att det blir sena kvällar o så.. o han ger mig inte speciellt mycket komplimanger om min sång eller så.. trots att andra gör det.. Han verkar helt enkelt heeeeeelt ointresserad o pratar istället mer om sitt jobb.. skit konstigt.. jag fattar ingenting.. men fan.. Jag vill faktiskt göra det här nu.. det e nu jag har självförtroendet.. ÄNTLIGEN!!! Vad ska jag göra egentligen?? Känns ju som att han trycker ner mig helt plötsligt.. fattar ingen ting.. o jag e ingen förtryckningsvara.. så för mig e det slut

Link to comment
Dela på andra sajter

Hellllllllooooo...

Får jag fråga.. Hur e det med er musiker som plötsligt bestämt er för att hålla på med musik o inget annat??? Har det blivit för mycket för era partners? För shit.. mitt förhållande med min sambo har bara blivit till ett enda stort helvete..

O Jag fattar ingenting.. Men det e så slut o så över så gott som jag kan se det?? fattar ingenting 🥰

Hur menar du när du säger "och inget annat" ? 🥰

Det låter ju inte jättekul det där, inget ni kan prata om?

pratat o pratat.. han har väl slängt en kommentar om att det blir sena kvällar o så.. o han ger mig inte speciellt mycket komplimanger om min sång eller så.. trots att andra gör det.. Han verkar helt enkelt heeeeeelt ointresserad o pratar istället mer om sitt jobb.. skit konstigt.. jag fattar ingenting.. men fan.. Jag vill faktiskt göra det här nu.. det e nu jag har självförtroendet.. ÄNTLIGEN!!! Vad ska jag göra egentligen?? Känns ju som att han trycker ner mig helt plötsligt.. fattar ingen ting.. o jag e ingen förtryckningsvara.. så för mig e det slut

Svårt för mig egentligen att säga något då jag varken känner dig eller honom.

Hur är hans arbetssituation, bra eller dålig? Är den bra så låter det egoistiskt att prata om mest om sig själv kan man tänka. Är den dålig kanske han har ett stort behov av att prata av sig, och ser det positiva i ditt liv som något som inte behöver uppmärksamhet på samma sätt då han mår dåligt..

(Vilket också låter lite egoistiskt, men kanske mer förståeligt)

Nåja, försöker bara sätta mig in i situationen, svårt att vara hobbypsykolog då jag inte känner någon av er.

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Det låter som den där vanliga avundsjukan som "alla" verkar lida av. Jag har aldrig i hela livet känt att någon blivit genuint glad för min skull. Förmodligen kan inte din man lika mycket om musik som du själv, eller har inte samma talang. Han vill inte att du ska verka viktig. Han vill vara viktig lika mycket som du, och därför talar han om sånt som han kan.

Talar av erfarenhet.

🥰

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

🥰

Vad kommer det sig att man hör dig så sällan i demodelen, Grahn? 🥰

Det är allt för sällan jag spelar in nu för ti´n.

🥰

Jag skulle vilja höra lite mer låtar av dig.... 🥰

Oj va kul. Tack! 🥰🥰

Så sätt fart nu... 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan också, det är bra väder idag...betyder det att jag måste gå ut idag? :rolleyes:

Absolut inte! Har du ingen anledning att gå ut så tycker jag inte att du ska göra det. Fint väder är inte en tillräckligt bra orsak.

Vet själv hur det känns när man inte har lust att gå ut. Blir extra jobbigt när det är fint väder men skit i det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men jag får så dåligt samvete annars... :rolleyes:

Varför? Den är förlegat den där filosofin med att man måste gå ut varje dag. Mår du bättre att vara inne så var det.

Man ska lyssna på sig själv och inte normer och andras levnadsstilar.

Redigerat av Eternal
Link to comment
Dela på andra sajter

Nån som vet ifall Linus har dött?

:rolleyes:

Han lever, men verkar vara väldigt anonym nu mer... kanske har mycket jobb?

Jag tror att han blev klar med jobbet för någon vecka sedan och har softat i kalmar utan internet sedan dess. Vet dock inte vad han gör nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack! 😄

Måste dock gå ut och köpa mjölk... :rolleyes:😱

Jag har samma problem. Måste handla och boka tvättstugan.

Blir till att ta bilen men det är störande eftersom mina bromsbelägg behöver bytas. Det gnisslar i de även när man inte bromsar. Så folk kollar lite snett 😳

Synd på en fin bil.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...