Björn Olsberg Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 Tjenare alla, meddelar hĂ€rmed att Ă€ven Majken numera har admin-status pĂ„ forumet. SĂ„ frĂ„n och med nu fĂ„r jag be honom snĂ€llt om att inte kasta ut mig frĂ„n forumet nĂ€r han inte fĂ„r som han vill pĂ„ redaktionen đ
Pluffo Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 đ Betyder detta att alla som snackar skit om Cubase fĂ„r en banning frĂ„n forumet som ett brev pĂ„ posten?
Fredrika Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 En befordran som verkar vara minst sagt vĂ€lförtjĂ€nt. Tur för mig att jag har SX. Annars skulle jag kanske drabbas av samma straff som Pluffo bekymrar sig för đ
Airwolf Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 đ Betyder detta att alla som snackar skit om Cubase fĂ„r en banning frĂ„n forumet som ett brev pĂ„ posten? KĂ€nner jag Majken rĂ€tt kommer det nog snarare ett hĂ€sthuvud i en papplĂ„da som leverans till den som snackar skit om Cubase. đ
Majken Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 SedĂ€rja, dĂ„ fĂ„r man gratulera Ja vadfan, nĂ„n vĂ€rldsmĂ€stare Ă€r man ju inte. Men jag Ă€r ganska hĂ€ndig pĂ„ att flytta trĂ„dar i alla fall đ /Majken
Umemagnus Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 (redigerat) SedĂ€rja, dĂ„ fĂ„r man gratulera Ja vadfan, nĂ„n vĂ€rldsmĂ€stare Ă€r man ju inte. Men jag Ă€r ganska hĂ€ndig pĂ„ att flytta trĂ„dar i alla fall đ /Majken đ lĂ„ter bra de!! EDIT: Majken, vi lirar me Fomp i sept, i Sigtuna...och iof RĂ€ttvik i slutet av juli, men du kanske inte hĂ€nger dĂ€r?... Redigerat 19 juni 2006 av Umemagnus
Majken Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 Congrats...fett med fet stil ju. đ Japp, Ă€ntligen gör typsnittet pĂ„ anvĂ€ndarnamnet skĂ€l för kroppshyddan đ /Majken
hackeman Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 Nirvana?LĂ„ter som mer jobb... đ Njaa... jag menade snarare hinduismens/buddhismens Nirvana: http://sv.wikipedia.org/wiki/Nirvana đ±
Nexustwins Postat 22 juni 2006 Postat 22 juni 2006 đ Betyder detta att alla som snackar skit om Cubase fĂ„r en banning frĂ„n forumet som ett brev pĂ„ posten? KĂ€nner jag Majken rĂ€tt kommer det nog snarare ett hĂ€sthuvud i en papplĂ„da som leverans till den som snackar skit om Cubase. đ đł
FredrikMikaelsson Postat 22 juni 2006 Postat 22 juni 2006 vad har majken gjort för att förtjĂ€na detta montro... đ
johahl Postat 22 juni 2006 Postat 22 juni 2006 CUBASE SUGER! đ *gömmer sig* Jag ska be en bön för dig ikvĂ€ll...
J.Westling Postat 22 juni 2006 Postat 22 juni 2006 CUBASE SUGER! đł *gömmer sig* Jag ska be en bön för dig ikvĂ€ll... Men det vet vĂ€l alla att cubase suger đ eller đ
Pazo Postat 22 juni 2006 Postat 22 juni 2006 Vad fan Ă€r Cubase? Wooord! Gratis Majken! Vi fĂ„r ta en skĂ„l sen pĂ„ Irl:en! đ
Nexustwins Postat 24 juni 2006 Postat 24 juni 2006 (redigerat) Vad fan Ă€r Cubase? Wooord! Gratis Majken! Vi fĂ„r ta en skĂ„l sen pĂ„ Irl:en! đ đđ Edit: Har jag inte svarat hĂ€r redan đ ? Redigerat 24 juni 2006 av Nexustwins
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.