Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjenare alla, meddelar hĂ€rmed att Ă€ven Majken numera har admin-status pĂ„ forumet. SĂ„ frĂ„n och med nu fĂ„r jag be honom snĂ€llt om att inte kasta ut mig frĂ„n forumet nĂ€r han inte fĂ„r som han vill pĂ„ redaktionen 😆

Annons
Postat

😆

Betyder detta att alla som snackar skit om Cubase fÄr en banning frÄn forumet som ett brev pÄ posten?

Postat

En befordran som verkar vara minst sagt vĂ€lförtjĂ€nt. Tur för mig att jag har SX. Annars skulle jag kanske drabbas av samma straff som Pluffo bekymrar sig för 😆

Postat
😆

Betyder detta att alla som snackar skit om Cubase fÄr en banning frÄn forumet som ett brev pÄ posten?

KĂ€nner jag Majken rĂ€tt kommer det nog snarare ett hĂ€sthuvud i en papplĂ„da som leverans till den som snackar skit om Cubase. 😄

drloop (oregistrerad)
Postat

Nirvana?

LÄter som mer jobb...

😆

Postat
SedÀrja, dÄ fÄr man gratulera

Ja vadfan, nĂ„n vĂ€rldsmĂ€stare Ă€r man ju inte. Men jag Ă€r ganska hĂ€ndig pĂ„ att flytta trĂ„dar i alla fall 😆

/Majken

Postat (redigerat)
SedÀrja, dÄ fÄr man gratulera

Ja vadfan, nĂ„n vĂ€rldsmĂ€stare Ă€r man ju inte. Men jag Ă€r ganska hĂ€ndig pĂ„ att flytta trĂ„dar i alla fall 😄

/Majken

😆 lĂ„ter bra de!!

EDIT: Majken, vi lirar me Fomp i sept, i Sigtuna...och iof RÀttvik i slutet av juli, men du kanske inte hÀnger dÀr?...

Redigerat av Umemagnus
Postat
Congrats...fett med fet stil ju. 😄

Japp, Ă€ntligen gör typsnittet pĂ„ anvĂ€ndarnamnet skĂ€l för kroppshyddan 😆

/Majken

Postat
🙂

KĂ€nner jag Majken rĂ€tt kommer det nog snarare ett hĂ€sthuvud i en papplĂ„da som leverans till den som snackar skit om Cubase. 🙂

😳

Postat
CUBASE SUGER!

😳

*gömmer sig*

Jag ska be en bön för dig ikvÀll...

Men det vet vĂ€l alla att cubase suger 🙂 eller 🙂

Postat (redigerat)
Vad fan Àr Cubase?

Wooord!

Gratis Majken!

Vi fĂ„r ta en skĂ„l sen pĂ„ Irl:en! 😄

🙂😆

Edit: Har jag inte svarat hĂ€r redan 🙂 ?

Redigerat av Nexustwins
Postat

Gött mos!

• 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.