Jump to content
Annons

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Tobbe

Recommended Posts

Annons

Det jävliga är att det kanske inte alls räcker...

Kanske Italien gör massa mål mot Bulgarien och vi spelar oavgjort mot danmark.

Då har vi all fem poäng (utom bulgarien då förstås). Nu kommer det att avgöras på poäng, mål, kvalmål osv... och visst vi ligger bra till, men gör Italien syndigt många mål mot Bulgarien så är det allt annat än klart att vi går till kvart.

MEN. Vi ska ju vinna på tisdag mot Danmark. Så igentligen spelar det ju ingen roll :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Preics. Om Sverige spelar lika går dem vidare. Om Sverige vinner går vi vidare.

Om Sverige förlorar går vi vidare om Italien spelar lika eller förlorar mot Bulgarien.

Det är Danmark som riskerar att slås ut om det blir lika.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja vi får väl hoppas att blågul vinner.

Annars är jag rätt så sur på Tv 4. Dom ****** Sänder inte formel 1 på söndagar utan bara ett litet sammandrag elva på natten. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, fotboll är så jäääkla tråkit.

Det hade varit bäst om Sverige förlorade direkt så att man slapp allt tjafs. 😄

Fantastiskt att det finns en till tok som tycker som jag. 😎

Här hemma är det ombytta roller... min sambo hon sitter o jublar till fotbollen på dumburken medans jag sitter och får full poäng på Amelias senaste tester. 😉

Alternativt sitter jag iklädd lurar med näsan i Cubase. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket lag vill vi möta nu då? Lettland helst?

En liten en bara...

När svenska landslaget vinner... så säger man "vi vann"... men där svenska landslaget förlorar så säger man "dom förlorade"... Fan va vi är taskiga egentligen... Varför är det så? 😲

Kanske inte är så längre men det har iaf varit så... eller vad säger ni?

Love.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Nar Sverige gjorde 2-2 malet mot danmark satt jag pa en bar i Prag med bara Tjecker och alla troe jag var galen som jag skrek tills de kom pa att jag var Svensk.

Redigerat av Tobbe
Link to comment
Dela på andra sajter

JAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaa

JaaaaaaAAAAAAAAa a a a äääääää mja A AAAAAAAAA

ääää ååå åååå ååååå åååå

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ! ! ! !

ÄLA SKI I I I T !

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm, är inte helt 100 på att det bara är birans fel, det kan också vara jordnötterna, ostbågarna, chipsen, ölkorven, lökringarna, varma mackorna och alla annan skit man klämmer i sig samtidigt... 🙂

Kan numera tyvärr inte kolla midjemåttet eftersom midjan är borta, men det hade nog varit större om den varit kvar 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm, är inte helt 100 på att det bara är birans fel, det kan också vara jordnötterna, ostbågarna, chipsen, ölkorven, lökringarna, varma mackorna och alla annan skit man klämmer i sig samtidigt... 😄

Kan numera tyvärr inte kolla midjemåttet eftersom midjan är borta, men det hade nog varit större om den varit kvar 😄

Hoho själv har man metabolism som... ja.. ja vet inte vad... vet bara att ja kan sätta i mej hur mycke mat, öl, godis, chips osv utan att gå upp i vikt... fast sen ja började me protein- o kolhydratsdrink samt gymma så har ja gått upp 3-4 kg på 2 månader... hohoh 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

fast sen ja började me protein- o kolhydratsdrink samt gymma så har ja gått upp 3-4 kg på 2 månader... hohoh 🙂

det är bara muskler :rolleyes:

det viktigaste är att alltid gymnastisera

humor och skattmuskeln 😄

aa.. faktiskt...

det e iaf de som lockar alla ch1x0rs 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej Calle B; here is the deal:

- Du lånar mig lite av din förbränning och jag avstår från att avslöja att du är den som leder "senaste inlägget av"....Jag lovar isåfall att inte avslöja att du är den meste avslutaren av trådar, någonsin what so ever!! 😉 Scchhhhhh...inte ett ljud över mina läppar. Hit med metabolismen nu'rå för faaaaan!!!

/Mr Fetto

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej Calle B; here is the deal:

- Du lånar mig lite av din förbränning och jag avstår från att avslöja att du är den som leder "senaste inlägget av"....Jag lovar isåfall att inte avslöja att du är den meste avslutaren av trådar, någonsin what so ever!! 😆 Scchhhhhh...inte ett ljud över mina läppar. Hit med metabolismen nu'rå för faaaaan!!!

/Mr Fetto

😮

😲

😉

😆

du e får rolig du! *kastar halva min metabolism åt roffe*

... förresten... du har ju redan avslöjat mej! grrr.. 🙂

inte mitt fel att ja e social.. lr?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...