Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

KoRn ställer in sin spelning på Hultsfredsfestivalen pga att sångaren Jonathan Davis är sjuk 😛

KORN HAR STÄLLT IN

Korn har ställt in sin spelning på Hultsfred på grund av sjukdom.

- Vi beklagar detta och försöker nu att hitta en ersättare. Vi hoppas också att Jonathan tillfrisknar fort och Korn är alltid välkomna tillbaka till festivalen när som, säger Janne Kleman bokningsansvarig för festivalen.

Annons
Postat

Stod det inte något om att det rörde en blodsjukdom någonstans? Låter otrevligt!

Postat
Stod det inte något om att det rörde en blodsjukdom någonstans? Låter otrevligt!

Jo det stog väl i expressen eller aftonbladet att det var pga av någon form av blodsjukdom, låter riktigt läskigt! Har ett gäng polare som är på festivalen ganska mycket på grund av att korn skulle lira, och det bästa är att jag är den enda i polarkretsen som sett dem live när de var 'fullt manskap' 😉

Postat

Han har ett extremt lågt värde av det som får blodet att koagulera (blodplättar?), typ tillfällig blödarsjuka, och tydligen kan han då få hjärnblödning av att headbanga. Har jag läst. 😉

Postat
Han har ett extremt lågt värde av det som får blodet att koagulera (blodplättar?), typ tillfällig blödarsjuka, och tydligen kan han då få hjärnblödning av att headbanga. Har jag läst. 😳

Och att be snubben att inte headbanga är samma sak som att ställa in turnén. 😉

Postat
Han har ett extremt lågt värde av det som får blodet att koagulera (blodplättar?), typ tillfällig blödarsjuka, och tydligen kan han då få hjärnblödning av att headbanga. Har jag läst.  😄

Och att be snubben att inte headbanga är samma sak som att ställa in turnén. 😉

Precis 😳 kan han inte stå där vid sitt mickställ som gestaltar en naken kvinna och svinga skallen fram och tillbaks så hårt han bara kan så är det ingen mening xD

Postat
...och enligt aftonpressen så blir ersättaren.....FOTBOLLSjävlaVM!

Tur att man inte ska dit!

nej, fotbolls VM skulle visas vilket fall som helst fast på en annan scen. Själv är jag jätteglad att korn ställde in vilket bidrog till att det var ett sjuhelsikes drag på Sverige-Paraguay på största scen 🙂

Ersättaren blev istället Leif Pagrodsky som pratade på en mindre scen istället.

yo yo / adama

Postat
...och enligt aftonpressen så blir ersättaren.....FOTBOLLSjävlaVM!

Tur att man inte ska dit!

nej, fotbolls VM skulle visas vilket fall som helst fast på en annan scen. Själv är jag jätteglad att korn ställde in vilket bidrog till att det var ett sjuhelsikes drag på Sverige-Paraguay på största scen 😱

Ersättaren blev istället Leif Pagrodsky som pratade på en mindre scen istället.

yo yo / adama

Hörde också från polare som var där att det var ungefär sak samma, vet inte om siffran stämmer men han sa nåt i stil med 'tänk dig 35.000 som kollar fotbollen, vilket jävla ös'

Postat

Jag tror att KoRn var hemma och kollade på VM. Själv så satt jag i campet och krökade. xP Det var ändå så smockat sades det. Och jag kan ju inte kolla på fotboll. Det skulle ju förstöra hela min image!

Postat
Jag tror att KoRn var hemma och kollade på VM. Själv så satt jag i campet och krökade. xP Det var ändå så smockat sades det. Och jag kan ju inte kolla på fotboll. Det skulle ju förstöra hela min image!

Image? Finns sånt fortfarande? 😎

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.