Jump to content
Annons

Röstförvrängarprogram?


Anarchos

Recommended Posts

Tja, finns det nåt program som är enkelt att skaffa som man kan kan ställa in t.ex. speciell pitch så att det blir en annan röst när man pratar direkt genom micen? Vore väldigt kul att ha ett sånt program.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tja, finns det nåt program som är enkelt att skaffa som man kan kan ställa in t.ex. speciell pitch så att det blir en annan röst när man pratar direkt genom micen? Vore väldigt kul att ha ett sånt program.

I logic finns det en plugg där man kan leka massor med sådant... vad kör du för program?

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp... det finns flera sådana. Jag har haft ett skitbra. Minns dock inte vad det hette 😆 ... men nåt med voice iaf. Maskvoice??? Japp! Nåt med MASK och VOICE. Sök på download.com.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Japp... det finns flera sådana. Jag har haft ett skitbra. Minns dock inte vad det hette 😳 ... men nåt med voice iaf. Maskvoice??? Japp! Nåt med MASK och VOICE. Sök på download.com.

Hittar tyvärr inte det programmet 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Är det nån som vet om Audacity kan ta VST vocoder plugen mda Talkbox?

Med VST Enabler i Audacity så kan du använda de flesta VST-pluggar.

Tack så mycket mein Freund.

men hur gör jag för att aktivera den? Det funkade inte att bara att spara Plug-In mappen.

EDIT: jo, nu funkar den. ska bara testa ifall man kan förvränga röster med den nu.

Redigerat av Anarchos
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...