Jump to content
Annons

mmmm


Fairchild

Recommended Posts

Annons

Jag blev sur för att någon ville ha hjälp med dc häromdagen. Men förstår nu varför många sa..."inte nu igen"..

Tänker mig inte ge in i diskussionen idag...känns bara onödigt att ödsla energi när båda anser att deras åsikt är den rätta och ingen kommer att ändra sig. Men i det stora hela finns inget rätt och fel. Båda sidor har fördelar och nackdelar...det handlar bara om olika värderingar av dessa bieffekter.

Det handlar om att förstå den andras argument, och se dess eventuella fördelar. Sen får man tycka det man vill utan att behöva hota med stryk eller kalla folk för äckel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men i det stora hela finns inget rätt och fel. Båda sidor har fördelar och nackdelar...det handlar bara om olika värderingar av dessa bieffekter.

Jag håller med, men det gäller också precis allt i samhället. Mord, tidelag och Kavli.

Jag kommer fortfarande att propagera emot sådana saker, även om det egentligen inte finns något rätt och fel.

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller med dig ang. pirater...och du överdriver meningen med mitt argument. Jämföra piratkopiering med mord och tidelag...förstår inte riktigt kopplingen därimellan...

Jag prata om rätt och fel i detta argument, men du verkar väldigt trångsynt med tanke på hur du uttalar dig. Alla ska rätta sig efter dig, och inget annat går att lyssna på....det kommer man inte långt med...

Tänker inte ge mig in i denna debatt idag...så fortsätt du att diktera det du vill ha sagt...jag lyssnar inte längre p.g.a saknad respekt för trångsynta människor som skapar pajkastning istället för diskussion.

So Long...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jävla moralister!! Vad är det för fel på tidelag nudå?  😮

Angående tidelag så tycker jag nog att det är väl absurt och sjukt att ha sex med djur 😄

Edit: Förklaring.. För att djur inte har möjlighet att försvara sig på samma sätt som en mäniska helt enkelt..

Redigerat av hegobald
Link to comment
Dela på andra sajter

Haha... de flesta är ju rätt så kategoriska, ofta de som uttalar sig mot det också. Jag är mest kategorisk av alla och HAR ALLTID rätt... om ni undrar. 🙂

NU åker jag till Max å käkar en CrackMac...  😄

Var ligger närmaste Max? I långtbortistan?

37 mil 🙁

Max finns nära oss alla, det genomsyrar våra själar. Hot Creole är värdens bästa "sauce"

Redigerat av steflund
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller med dig ang. pirater...och du överdriver meningen med mitt argument. Jämföra piratkopiering med mord och tidelag...förstår inte riktigt kopplingen därimellan...

Jag prata om rätt och fel i detta argument, men du verkar väldigt trångsynt med tanke på hur du uttalar dig. Alla ska rätta sig efter dig, och inget annat går att lyssna på....det kommer man inte långt med...

Tänker inte ge mig in i denna debatt idag...så fortsätt du att diktera det du vill ha sagt...jag lyssnar inte längre p.g.a saknad respekt för trångsynta människor som skapar pajkastning istället för diskussion.

So Long...

Haha! Var sjutton får du de slutsatser du väljer att belägga mig med ifrån? Alla ska rätta sig efter mig? Trångsynt? Pajkastning? Nu får du ta och ge dig.

Jag ville påpeka att argumentet, "det finns inget rätt eller fel", inte är ett argument eftersom det lika gärna kan appliceras inom de områden jag skrev om. Självklart finns det inget rätt eller fel inom mord heller. Rätt och fel existerar bara som tankar i människors huvuden.

Vad jag vill är att vi ska främja och ha kvar debatter av detta slag och inte bara vifta bort dem med kvasi-filosofiska argument ( det vill säga motsatsen till "alla ska rätta sig efter mig" ). Du verkar dock förespråka något slags postmodernistiskt synsätt på det hela där det inte går att föra en diskussion som faktiskt leder fram till något. Detta anser jag vara att kväva debatten.

Link to comment
Dela på andra sajter

precis som jag väntade mig i min " test fråga " för att se hur många som e så jävla dumma att anta saker direkt. SKÄRPNING

Är du en sådan där som svarar "Ja" på frågan "Vet du vad klockan är"?

Klockan är 16:32 😱

nej den är: 04.58 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jävla moralister!! Vad är det för fel på tidelag nudå?  😆

Angående tidelag så tycker jag nog att det är väl absurt och sjukt att ha sex med djur 😎

Edit: Förklaring.. För att djur inte har möjlighet att försvara sig på samma sätt som en mäniska helt enkelt..

Du förstod väl att jag skojade? 😲😮😆😛😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Jävla moralister!! Vad är det för fel på tidelag nudå?  😮

Angående tidelag så tycker jag nog att det är väl absurt och sjukt att ha sex med djur 😮

Edit: Förklaring.. För att djur inte har möjlighet att försvara sig på samma sätt som en mäniska helt enkelt..

Du förstod väl att jag skojade? 😮😄😆😮😱

Va? Skojjade du!!??

Link to comment
Dela på andra sajter

Du förstod väl att jag skojade? 😲😮😉😳:rolleyes:

Nej absolut inte. Va då skämt?

Eftersom jag är nybliven hundägare och dessutom har bra kontakter med både Hells Angles och Bandidos så kollade jag din adress på Eniro (kunda tracka din IP-adress via din operatör så det var ju inte så svårt)...

Dålig täckning på mobilen där du bor via Telia.. Får se om jag får stopp på grabbarna... Fast du får väl låsa dörren om det börjar brumma alldels förskräckligt utanför 😉😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Du förstod väl att jag skojade?  🙂  😮  😎  😎  😕

Nej absolut inte. Va då skämt?

Eftersom jag är nybliven hundägare och dessutom har bra kontakter med både Hells Angles och Bandidos så kollade jag din adress på Eniro (kunda tracka din IP-adress via din operatör så det var ju inte så svårt)...

Dålig täckning på mobilen där du bor via Telia.. Får se om jag får stopp på grabbarna... Fast du får väl låsa dörren om det börjar brumma alldels förskräckligt utanför 😉😎

😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Du förstod väl att jag skojade?  😲  😮  😉  😄  😲

Nej absolut inte. Va då skämt?

Eftersom jag är nybliven hundägare och dessutom har bra kontakter med både Hells Angles och Bandidos så kollade jag din adress på Eniro (kunda tracka din IP-adress via din operatör så det var ju inte så svårt)...

Dålig täckning på mobilen där du bor via Telia.. Får se om jag får stopp på grabbarna... Fast du får väl låsa dörren om det börjar brumma alldels förskräckligt utanför 😉😱

Du förstod väl att jag skojade?  😲  😮  😄  😳  😉

Nej absolut inte. Va då skämt?

Eftersom jag är nybliven hundägare och dessutom har bra kontakter med både Hells Angles och Bandidos så kollade jag din adress på Eniro (kunda tracka din IP-adress via din operatör så det var ju inte så svårt)...

Dålig täckning på mobilen där du bor via Telia.. Får se om jag får stopp på grabbarna... Fast du får väl låsa dörren om det börjar brumma alldels förskräckligt utanför 😉😱

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...