Jump to content
Annons

Länkar till snygga webbsidor


skylined

Recommended Posts

vill gärna få till en ny design på min sida www.uyc.nu men kommer inte på nåt bra än så länge.. tänkte att länkar till snygga webbdesigns kunde hjälpa inspirera lite

finns det nån bra sida med såna länkar?

eller finns det nån här som har tips på snygga sidor? helst stilrena och enkla designs

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
vill gärna få till en ny design på min sida www.uyc.nu men kommer inte på nåt bra än så länge..  tänkte att länkar till snygga webbdesigns kunde hjälpa inspirera lite

finns det nån bra sida med såna länkar?

eller finns det nån här som har tips på snygga sidor? helst stilrena och enkla designs

Vad är det för fel på den? Den vart ju läcker 😄

'

EDIT: Iaf introsidan 😄

Redigerat av Pazo
Link to comment
Dela på andra sajter

vill gärna få till en ny design på min sida www.uyc.nu men kommer inte på nåt bra än så länge..  tänkte att länkar till snygga webbdesigns kunde hjälpa inspirera lite

finns det nån bra sida med såna länkar?

eller finns det nån här som har tips på snygga sidor? helst stilrena och enkla designs

Vad är det för fel på den? Den vart ju läcker 😆

'

EDIT: Iaf introsidan 😄

tackar... fick nyss höra raka motsatsen dock, men hur som helst så vill jag helst göra om allt så att allt finns på en sida, utan popups, frames eller iframes

har stor idetorka på hur detta ska se ut... vill ju inte bara göra nåt halvbra heller 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

vill gärna få till en ny design på min sida www.uyc.nu men kommer inte på nåt bra än så länge..  tänkte att länkar till snygga webbdesigns kunde hjälpa inspirera lite

finns det nån bra sida med såna länkar?

eller finns det nån här som har tips på snygga sidor? helst stilrena och enkla designs

Vad är det för fel på den? Den vart ju läcker 😆

'

EDIT: Iaf introsidan 😄

tackar... fick nyss höra raka motsatsen dock, men hur som helst så vill jag helst göra om allt så att allt finns på en sida, utan popups, frames eller iframes

har stor idetorka på hur detta ska se ut... vill ju inte bara göra nåt halvbra heller 😄

Tar du bort "sparklen" på musen så är introsidan helt utmärkt, väldigt artistiskt.

Tycker du bara behöver bygga vidare just "introsidan".

Liksom göra så att de nya "fönstrena" öppnas där blomman är just nu 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

BRA!

Den laddar framförallt det nog snabbaste jag varit med om!! Vad heter det webbhotellet den ligger på egentligen! Kalasbra verkligen!

Snygg ovanlig bakgrund. Mörkt, annorlunda.

Låtarna går igång tämligen omgående också.

Inget att klaga på.

😄

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

"Ush och fy!! stängde ner efter 5 sekunder!

Mitt tips, gör om allting! det var verkligen inte snyggt..

Du verkar inte ha förstått principen med att göra hemsidor. Det ska finnas en meny och när man klickar på den ska sidorna öppnas i samma fönster utan iframes och frames! Alla dina typ 20 sidor du lagt upp har sätt nästan lika dana ut..

sen har jag för mig att man har en idé och ett syfte med vad man vill presentera och hur... jag fick inget grepp om nånting när jag klickade på ett par länkar här"

citat från en viss annan community 😄

vet inte riktigt va jag ska tro.. ena säger bu andra säger bra. men men..

detta handlar inte bara om andras åsikter såklart.. har länge velat göra om min sida rejält men vet bara inte hur riktigt

Link to comment
Dela på andra sajter

tips: gör två frames en på vänster och en "mainFrame" i vänster frame lägger du meny. när någon klickar i menyn laddas aktuell sida i "mainFrame"

Jag håller inte med om ditt tips. Frames är inte alls trevligt, det känns extremt omodernt och har aldrig funkat särskilt bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

tips: gör två frames en på vänster och en "mainFrame" i vänster frame lägger du meny. när någon klickar i menyn laddas aktuell sida i "mainFrame"

Jag håller inte med om ditt tips. Frames är inte alls trevligt, det känns extremt omodernt och har aldrig funkat särskilt bra.

Håller med mornel. Frames tillhörde 90-talet.

Be Drik snällt om tips, vetja. Han är nog forumets vassaste web designer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...