Jump to content
Annons

En som sällar sig till skaran av muntra musikanter


DrivKraft

Recommended Posts

Ja vad säger man...hej!? Ja det får funka!

HEJ!

Jag borde ha vart här för längesen men jag är här NU! Och vem är jag?

Anders aka Emo Niobic (NEJ! Jag pysslar inte med "sådan" Emo-musik)

Jag är lite av en "allt i allo" musiker...spelar trummor, bas och gitarr...försöker bättra på mina skills inom klaviaturtaffseri. Just nu pillar jag med diverse elektronisk musik, mestadels FullOn-Trance och Chilloutmusik...ok...det blir en del house-inspirerat oxå.

Jag har pysslat med musik sen jag va 13...idag är jag 23 moving to 24. Musiken ligger i centrum tillsammans med ett stort intresse för Buddhism och psykologi.

Sjukskriven kock för tillfället så musiken är mitt liv just nu.

Mitt mål som musiker är att få komma ut och spela på fester, kanske släppa ett par låtar på nåt trevligt bolag...har lite lösa förbindelser, så vem vet!

Jag tycker om att glädja människor med min musik...jobbar mot ett "ljust" sound, melodier som är spännande och kraftfulla...lite drag...jävlaranamma, men det blir aldrig mörkt och nojjigt. Party Party! 😉

Har en hemsida men den är tom på låtar...lär förbli så ett tag till då jag är JÄKLIGT petig med ljudet. Stor inspiration är oxå en orsak...alla ideer får inte plats i en eller 5 låtar! Smakprov kommer jag dock att bjuda på...vill ju veta vad andra musiker tycker och tänker. Jag gillar konstruktiv kritik! Om jag behöver höra "Du är så duktig Anders" så frågar jag min mamma!

Så va inte rädda för att peka på detaljer!

Hemsidan finner ni där ----> http://www.freewebs.com/emoprojects

Om ni vill veta vad för prylar jag använder 😉

Hoppas på att en massa kul och nyttigt skall komma av det här medlemskapet!

Har kikat runt lite och ni verkar alla vara ett gäng trevliga människor!

Pax Vobiscum / Niobic...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hallå!

En sak bara, jag kikade in på din hemsida och det såg ju trevligt ut. Men under "What is the Emo projects" så har du skrivit på Svenska och resten på sidan är på Engelska. Det gör ju inget för mig, men tänkte att du kanske blivit "hemmablind" och missat det.

Link to comment
Dela på andra sajter

En sak bara, jag kikade in på din hemsida och det såg ju trevligt ut. Men under "What is the Emo projects" så har du skrivit på Svenska och resten på sidan är på Engelska. Det gör ju inget för mig, men tänkte att du kanske blivit "hemmablind" och missat det.

He he...i know 😲 Står längst ner "in English soon"...ha ha...har stått så sen jag gjorde sidan. Jag pillar hellre med musiken än uppdaterar hemsidan 😲

Dessutom är jag osäker på vad jag ska skriva...jag är lite smått vilsen, eller är jag det? Jag VILL ju göra massa musik...olika stilar. De senaste månaderna har jag pysslat med elektronisk rock, Chill, filmmusik, full-on trance, funk, house.

Äsch! En vettig förklaring kommer säkert nån gång 😆 Nu vill jag bara göra musik och må bra...

Fridens liljor...

Link to comment
Dela på andra sajter

En sak bara, jag kikade in på din hemsida och det såg ju trevligt ut. Men under "What is the Emo projects" så har du skrivit på Svenska och resten på sidan är på Engelska. Det gör ju inget för mig, men tänkte att du kanske blivit "hemmablind" och missat det.

He he...i know 😲 Står längst ner "in English soon"...ha ha...har stått så sen jag gjorde sidan. Jag pillar hellre med musiken än uppdaterar hemsidan 😆

Jaha, missade det 🥰

Dessutom är jag osäker på vad jag ska skriva...jag är lite smått vilsen, eller är jag det? Jag VILL ju göra massa musik...olika stilar. De senaste månaderna har jag pysslat med elektronisk rock, Chill, filmmusik, full-on trance, funk, house.

Men skriv just det då 😲

Det var ju hur som helst inget jag störde mig på, trodde bara att du missat det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...