Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Den har jag redan sett 😠

Han spelar ju bara pĂ„ de fem nedersta strĂ€ngarna? 🙂

Postat

Right on dude!! Helgrymmt alltsĂ„! 🙂

Mer kult Àn sÄ gÄr nog inte att lira pÄ en bas (oavsett strÀng-antal)!

//P

Postat

Han missar en ton hĂ€r o dĂ€r men eftersom jag sjĂ€lv inte skulle kunna spela med hans teknik kan jag inte sĂ€ga att han Ă€r dĂ„lig... 😄 Kul klipp - hade inte sett förut!

Postat
Han missar en ton hĂ€r o dĂ€r men eftersom jag sjĂ€lv inte skulle kunna spela med hans teknik kan jag inte sĂ€ga att han Ă€r dĂ„lig... 😄

NĂ„n ton hĂ€r och dĂ€r? 😄 Han missar ju typ hela fraser, försök lyssna efter basstĂ€mman sĂ„ hör du att den i stora delar Ă€r fruktansvĂ€rt bluddrig (trots att den Ă€r delvis förenklad mot orginalet). Dessutom Ă€r han jĂ€kligt otajt. Det kĂ€nns som att han försöker spela den vĂ€ldigt mkt snabbare Ă€n vad han egentligen klarar av. 😄

Cool penisförlÀngare bas dock...

Postat (redigerat)
Han missar en ton hĂ€r o dĂ€r men eftersom jag sjĂ€lv inte skulle kunna spela med hans teknik kan jag inte sĂ€ga att han Ă€r dĂ„lig... 🙂

NĂ„n ton hĂ€r och dĂ€r? 😉 Han missar ju typ hela fraser, försök lyssna efter basstĂ€mman sĂ„ hör du att den i stora delar Ă€r fruktansvĂ€rt bluddrig (trots att den Ă€r delvis förenklad mot orginalet). Dessutom Ă€r han jĂ€kligt otajt. Det kĂ€nns som att han försöker spela den vĂ€ldigt mkt snabbare Ă€n vad han egentligen klarar av. đŸ˜±

Äh.. varför mĂ„ste man alltid klaga pĂ„ att folk spelar dĂ„ligt. Skit i det, han försöker ju lira supermariobros pĂ„ en 11 strĂ€ngad bas och lyckas sĂ„ pass bra att man hör vad han spelar. Det Ă€r som om jag skulle spela mĂ„nskenssonaten med en kaffe sked. 😆 eller kanske inte.

Edit: kan ni göra det bÀttre sjÀlv?

Redigerat av Myrli
Postat (redigerat)
Han missar en ton hĂ€r o dĂ€r men eftersom jag sjĂ€lv inte skulle kunna spela med hans teknik kan jag inte sĂ€ga att han Ă€r dĂ„lig... 🙂

NĂ„n ton hĂ€r och dĂ€r? 😉 Han missar ju typ hela fraser, försök lyssna efter basstĂ€mman sĂ„ hör du att den i stora delar Ă€r fruktansvĂ€rt bluddrig (trots att den Ă€r delvis förenklad mot orginalet). Dessutom Ă€r han jĂ€kligt otajt. Det kĂ€nns som att han försöker spela den vĂ€ldigt mkt snabbare Ă€n vad han egentligen klarar av. đŸ˜±

Äh.. varför mĂ„ste man alltid klaga pĂ„ att folk spelar dĂ„ligt. Skit i det, han försöker ju lira supermariobros pĂ„ en 11 strĂ€ngad bas och lyckas sĂ„ pass bra att man hör vad han spelar. Det Ă€r som om jag skulle spela mĂ„nskenssonaten med en kaffe sked. 😆 eller kanske inte.

Äh.. varför mĂ„ste man alltid frĂ„ga om man kan göra det bĂ€ttre sjĂ€lv? Skit i det, det har vĂ€l Ă€ndĂ„ ingenting med saken att göra?

Redigerat av mornel
Postat

Äh.. varför mĂ„ste man alltid frĂ„ga om man kan göra det bĂ€ttre sjĂ€lv? Skit i det, det har vĂ€l Ă€ndĂ„ ingenting med saken att göra?

jo det har det.

Postat

NĂ„n ton hĂ€r och dĂ€r? 🙁 Han missar ju typ hela fraser, försök lyssna efter basstĂ€mman sĂ„ hör du att den i stora delar Ă€r fruktansvĂ€rt bluddrig (trots att den Ă€r delvis förenklad mot orginalet). Dessutom Ă€r han jĂ€kligt otajt. Det kĂ€nns som att han försöker spela den vĂ€ldigt mkt snabbare Ă€n vad han egentligen klarar av. 🙁

Äh.. varför mĂ„ste man alltid klaga pĂ„ att folk spelar dĂ„ligt. Skit i det, han försöker ju lira supermariobros pĂ„ en 11 strĂ€ngad bas och lyckas sĂ„ pass bra att man hör vad han spelar. Det Ă€r som om jag skulle spela mĂ„nskenssonaten med en kaffe sked. 😉 eller kanske inte.

jo det har det.

Det har det absolut, tycker i alla fall jag. Det Ă€r ju j-t lĂ€tt att kritisera andra medan man sjĂ€lv inte kan prestera lika bra. Picasso?! Vilken kludd, vilken unge som helst kan mĂ„la som den fjanten. Javisst kan de... men gör det sjĂ€lv dĂ„ och bli vĂ€rldsberömd konstnĂ€r. 😛

NĂ„ja, jag menar inte att flamma egentligen, sĂ„ sorry om ni tog illa upp. 🙂 Och ja, jag vet att basisten i videon inte Ă€r en vĂ€rldsberömd musiker (eller?!) men varför bara klaga, det Ă€r sĂ„ negativt! 🙁

Postat

Ja det Ă€r sĂ„ totalt irrelevant om man kan göra det sjĂ€lv eller inte? Jag kan t ex inget om textilarbete, men det betyder vĂ€l inte att jag vill ha pĂ„ mej klĂ€der som Ă€r dĂ„ligt sydda? 😏

Och btw sÄ kan jag visst framföra super mario bÀttre, iofs inte pÄ bas men vÀl pÄ piano (vilket sÀkert Àr lÀttare iofs, men ÀndÄ. Jag spelar inte bas sÄ det Àr lite vÀl mkt att begÀra tycker jag).

Postat
Ja det Ă€r sĂ„ totalt irrelevant om man kan göra det sjĂ€lv eller inte? Jag kan t ex inget om textilarbete, men det betyder vĂ€l inte att jag vill ha pĂ„ mej klĂ€der som Ă€r dĂ„ligt sydda? 😕

Och btw sÄ kan jag visst framföra super mario bÀttre, iofs inte pÄ bas men vÀl pÄ piano (vilket sÀkert Àr lÀttare iofs, men ÀndÄ. Jag spelar inte bas sÄ det Àr lite vÀl mkt att begÀra tycker jag).

Om du inte kan sy sĂ„ kan du inte avgöra vad som Ă€r dĂ„lig sömnad! 😄😆😉

Postat (redigerat)

Jag kan inte bygga flygplan, men jag vet att det Àr ett dÄligt plan om vingarna trillar av.

(apropÄ att trÄden Àr pÄvÀg Ät ett annat hÄll)

Redigerat av Tophe
tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

Jag klarade av att hitta det underhÄllande, fascinerande och intressanta i det hela utan att hÀnga upp mig pÄ pyttedetaljer.

Nej, det har ingen betydelse om man kan sjÀlv eller inte. Det finns vidunderligt bra kördirigenter som inte kan sjunga för fem penni (öre?). men det oaktat Àr mycket ansedda och duktiga. Och dom fÄr med full rÀtt kritisera körens arbete. Trots att dom sjÀlv sjunger som krÄkor.

Krax-krax.

Katla (oregistrerad)
Postat

Jag tycker att hans smÄfel Àr rÀtt charmiga. Det Àr lustigt att man orkar hÀnga upp sig pÄ dem. SÀrskilt eftersom han uppenbarligen inte raggar skivkontrakt eller medverkar i en tÀvling pÄ klippet. Det Àr bara en kul grej. Slappna av och upptÀck att musik kan vara kul ocksÄ.

• 2 veckor senare...
Postat (redigerat)

Nintendo-generationen! Suck..!!

Ps. Gitarristen var bÀst! Ds.

Redigerat av JĂ€rven
El Gatto (oregistrerad)
Postat

Jean Baudin heter killen, spelar i ett band som heter nuclear rabbit! Det finns lÀnkat frÄn hans sida till hans myspace, dÀr finns det lite andra soloprylar har bara lyssnat lite grann men helt bortgjord Àr han inte!!

www.jeanbaudin.com

www.nuclearrabbit.com

Basarna byggs av Conklin (www.conklinguitars.com). De bygger Ă€ven en hel del andra instrument typ urballade 9-strĂ€ngade gitarrer!! och dĂ„ snackar vi inte oktavstrĂ€ngar..... 😄

Cheers

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.