Jump to content
Annons

Byggande av inspelningsrum (Lågbudget)


Lilleman

Recommended Posts

Annons
  • Svar 187
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Mycket fokus på pengar i denna tråd, men att den har lågbudget i rubriken gör mig förvirrad  😄

Kan du utveckla det lite är du snäll...

Vad gäller lågbudget är allt relativt... 🙂

Redigerat av Lilleman
Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket fokus på pengar i denna tråd, men att den har lågbudget i rubriken gör mig förvirrad  😱

Kan du utveckla det lite är du snäll...

Vad gäller lågbudget är allt relativt... 😳

Ärligt talat så blir jag faktiskt besviken när du säjer så... För jag har flera ggr avstyrt ifrån den från att gå åt det hållet om man bortser ifrån Budget osv...

Det sista jag skrev var menat som ett skämt, och jag hoppas att dom flesta uppfattande det så...

Bli inte besviken...jag bara dregglar och kan inte förstå hur du kan kalla det lågbudget.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 10 månader senare...

Det bar ett tag sen jag var inne på forumet... Men jag funderar på att bygga om kontrollrummet, och forumet brukar ju vara en bra källa till inspiration

Allt verkar sej likt på forumet annars... 🙂

Hälsningar till alla "gamla" forumister som känner igen mej... 😄

Edit: Ja, och alla nya också givetvis... 😲

Redigerat av Lilleman
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 år senare...

Hej. Neotek Elite från Piteå har flyttat ner på Österlen och är numera up-running! Det var någon glad som varit inne och byggt om PSU (fantomdelen) så den levererade typ 60V. När jag väl fått ordning på denna så är bordet igång, en switch funkar inte MEN bordet är helt utan oxid efter att ha stått ett 10 tal år i ett garage..

Om någon nu läser en tråd från 2006.. Mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej! jo det är så att jag och några kompisar tänkte fixa en replokal, men det måste vara jäkligt billigt, samt lokalen i min pappas hyreshus källare får inte göra någon åverkan på nästan. Funderar på att köpa en massa fleeceplädar på rusta och täcka väggar med och en stor matta på golvet. Det är nu betongväggar och klinkergolv. ni som vet, tror ni det skulle funka iallafall hyffsat????

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...