Jump to content
Annons

HEY HO..


TUFFTUFFTUFF

Recommended Posts

Ja, vad säger man.. Svensk(från Eskilstuna),men bor i Oslo sen 7 år tillbaka..Spelar punkrock med 2 svenska flickor och en engelsk man i GOLDCRUSH( www.goldcrush.no ) och har även ett industrial/EBM(eller vad man nu ska kalla det) projekt..Har hållt på med musikinspelning ett bra antal år, kör Cubase SX nu..Några bra band: RAMONES, Hanoi Rocks, Cramps, Sonics,Wumpscut, New Model Army, Dead Bolt, Hocico, Sober(det svenska från Skinnskatteberg eller nåt liknande), Burning Kitchen, Roky Erickson, Sisters of Mercy, Misfits och Danzig..und so weiter..Jolene med Dolly P är en av världens bästa sånger..Spelar gitarr..tycker att dette är ett väldigt trevligt forum där folk(i stort sett) behandlar varandra med respekt..det var det:o)....Mathias

Redigerat av TUFFTUFFTUFF
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
*visar runt*

Ja, så här bor vi...

Kom in och slå dig ner! 😄

Känn dig som hemma. Men inga fötter på soffbordet. 😉

Varför är det alltid Linus som visar runt? 😏

*knuffar bort Linus*

Du får ha fötterna på soffbordet! 🙂 Men toaletten är sönder.

Välkommen! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

*visar runt*

Ja, så här bor vi...

Kom in och slå dig ner! 🙂

Känn dig som hemma. Men inga fötter på soffbordet. 😄

Varför är det alltid Linus som visar runt? 😏

*knuffar bort Linus*

Du får ha fötterna på soffbordet! 🙂 Men toaletten är sönder.

Välkommen! 🙂

Linus har möblerat och hittar bra här, plus att han håller fingrarna borta från mina öl, ok?! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen, jag hittade fler rätt på din lista:

RAMONES, Cramps, Sonics, Roky Erickson (fast jag föredrar 13th floor elevators), Misfits och Danzig

hoppas du ska trivas här. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

*visar runt*

Ja, så här bor vi...

Kom in och slå dig ner! 😄

Känn dig som hemma. Men inga fötter på soffbordet. 😄

Varför är det alltid Linus som visar runt? 😏

*knuffar bort Linus*

Du får ha fötterna på soffbordet! 😄 Men toaletten är sönder.

Välkommen! 😄

Linus har möblerat och hittar bra här, plus att han håller fingrarna borta från mina öl, ok?! 😄

okej 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Att toan är sönder är inget problem,jag klarar ändå aldrig att träffa rätt..Tack,tack tusen tack för varmt välkommnelse:o)..Nej,jag gick på Rinman,men det är WAY back in time..Schysst att någon hittade några "rätt" i listan i alla fall.."You put one foot up..you put another foot up..put another foot up..and you´re aboard.."

Link to comment
Dela på andra sajter

lyssnade på era låtar på hemsidan och det lät riktigt bra, mycket trevliga länkar också.

Brukade vara en hel del i E-tuna för en 10 år sedan, max500 mm.

känner du Finnfan, Jallo, Crashmange mfl.?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tusen tack,det var snällt:o)De inspelningarna känns dock lite gamla+att det är trummaskin(eller inte trummaskin,men programmerade trummor då) där,hmmm...men vi håller på att spela in nytt nu,så jag lägger väl upp nåt nytt eftervart kan jag tänka..Haha,vad gjorde du i Eskilstuna?Jag och Herr Juho arrangerade punk-konserter ihop på ett ställe som hette Bruket,det slutade nog oftast i fylleslag..men kommunen betalade:o)..kanske det förresten kan vara för sån cirka 10 år sen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...