Jump to content
Annons

Någon är illa omtyckt...


L.C

Recommended Posts

Annons

Jag tror att Persson själv är trött på att vara statsminister. Snacka om att ta med sig jobbet hem.

Min teori är att om Socialdemokraterna får fortsätta så avgår Persson.

För övrigt tycker jag Persson är duktig. Det är inte lätt att vara statsminister och det som åker upp på tapeten är endast det negativa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att Persson själv är trött på att vara statsminister. Snacka om att ta med sig jobbet hem.

Min teori är att om Socialdemokraterna får fortsätta så avgår Persson.

För övrigt tycker jag Persson är duktig. Det är inte lätt att vara statsminister och det som åker upp på tapeten är endast det negativa.

Du är så förlåtande, Eternal!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att Persson själv är trött på att vara statsminister. Snacka om att ta med sig jobbet hem.

Min teori är att om Socialdemokraterna får fortsätta så avgår Persson.

För övrigt tycker jag Persson är duktig. Det är inte lätt att vara statsminister och det som åker upp på tapeten är endast det negativa.

Du är så förlåtande, Eternal!

Det är en fråga om uppfattning och egna intressen. Politik vill jag inte diskutera mer ingående här på forumet. Har erfarenhet av otrevligheter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är nog klokt, politiska diskussioner blir mest att två personer med diametralt motsatt uppfattning med emfas hävdar att dom har rätt i allt högjuddare ordalag, och när diskussionen är slut så går dom hem igen med exakt samma uppfattning som när dom kom och tycker ännu mer illa om den andre.

Link to comment
Dela på andra sajter

För övrigt tycker jag Persson är duktig. Det är inte lätt att vara statsminister och det som åker upp på tapeten är endast det negativa.

Håller med dig faktiskt.

Känns som många kritiserar honom för sakens skull. Skulle nog inte spela någon roll vem som är statsminister, de kritiseras och ogillas av olika samhällsgrupper ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

För övrigt tycker jag Persson är duktig. Det är inte lätt att vara statsminister och det som åker upp på tapeten är endast det negativa.

Håller med dig faktiskt.

Känns som många kritiserar honom för sakens skull. Skulle nog inte spela någon roll vem som är statsminister, de kritiseras och ogillas av olika samhällsgrupper ändå.

Word!

Link to comment
Dela på andra sajter

För övrigt tycker jag Persson är duktig. Det är inte lätt att vara statsminister och det som åker upp på tapeten är endast det negativa.

Håller med dig faktiskt.

Känns som många kritiserar honom för sakens skull. Skulle nog inte spela någon roll vem som är statsminister, de kritiseras och ogillas av olika samhällsgrupper ändå.

Håller med helt och hållet.

För övrigt tycker jag att Bildt skall avgå. Alltid.

Link to comment
Dela på andra sajter

För övrigt tycker jag Persson är duktig. Det är inte lätt att vara statsminister och det som åker upp på tapeten är endast det negativa.

Håller med dig faktiskt.

Känns som många kritiserar honom för sakens skull. Skulle nog inte spela någon roll vem som är statsminister, de kritiseras och ogillas av olika samhällsgrupper ändå.

Håller med helt och hållet.

För övrigt tycker jag att Bildt skall avgå. Alltid.

Bildt? Själv tycker jag att Tage Erlander måste avgå nu...

Om man är seriös rockmusiker, eller wannabe så bör man väl ha grundinställningen att hela bunten borde avgå... ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan man söka jobb som Statsminister?

Jag har inget jobb just nu för tillfälligt.... 😱😆😳😕:rolleyes:

Vem som helst skulle göra ett bättre jobb än nuvarande i alla fall... 😉

Nackdelen är att du måste ha gått igenom partiapparaten från barnsben och helst aldrig ha haft ett normalt jobb, utan bara vara parti-utbildad/inbillad - annars blir det svårt... 😏

Det är inte det minsta synd om Persson! Orsaken till att det bara är negativt som dras fram, är ju att det inte finns något annat att redovisa - men det tar vi vid valet i stället för i forumet, tycker jag... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet en enda sak om valet och det är att om det blir ett borgerligt styre så kommer arbetsmarknaden bli helt fucked up. Akassa, bostadsbidrag ja alla bidrag överhuvudtaget kommer att sänkas och svensk arbetskraft kommer inte längre att behövas då det kommer vara fritt för människor fårn andra eu-länder att komma till sverige att jobba för en grymt låg tim-peng.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet en enda sak om valet och det är att om det blir ett borgerligt styre så kommer arbetsmarknaden bli helt fucked up. Akassa, bostadsbidrag ja alla bidrag överhuvudtaget kommer att sänkas och svensk arbetskraft kommer inte längre att behövas då det kommer vara fritt för människor fårn andra eu-länder att komma till sverige att jobba för en grymt låg tim-peng.

Bidragsfördelningen är "helt fucked up". En del får massor med bidrag, och de som verkligen behöver dem får inget alls.

Sossarnas ignorans av arbetslösheten ska vi inte tala om, för då blir det argare miner än det nånsin blivit i Klagande klagomålstråden... 😳

Så. Nu ska jag inte skriva mer i tråden. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

svensk arbetskraft kommer inte längre att behövas då det kommer vara fritt för människor fårn andra eu-länder att komma till sverige att jobba för en grymt låg tim-peng.

Men det är det väl redan i dag...i alla fall rent teoretiskt. Det är väl bara LO-mobben som åker runt och trakaserar invandrare på svenska byggarbetsplatser på eget bevåg, eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...