Jump to content
Annons

WonderWoman


MUSIKANTEN

Recommended Posts

Oj, oj, oj.... fastnade direkt i inledningskören, hörde strax därefter sonen - cool - och sedan var det bara att luta sig tillbaka och njuta.

Sången kanon, gitarrerna störtsköna, rytmen asbra. Tillhör dem som gillar olikheterna i trumkompet - kunde kanske, kanske vara lite tyngre. 😱

Sonen skall klart vara kvar!

Tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Shit du är ju inte bara en übergrym sångare. Du är ju asgrym på gura oxå. 😮😄

Riktigt nice gitarrlir. 🙂

Förstår inte riktigt hur "folketsomtyckteattdinsonförstörlåten" - människorna tänker. 😱

Det låter ju skitcoolt med honom, att han sticker in här och var i låten. Får lite Jackson Five vibbar haha = Keep the kid! 😆

I övrigt grymt snygg produktion. Har sagt det innan och jag säger det igen. Mycket coolt när Bond(e)-bruden är med och sjunger. 😉

Högsta betyg!!

Mvh / djonas

Edit: BTW så är jag mkt nyfiken på hur det går med Promemorialåtarna. 😄

Redigerat av djonas
Link to comment
Dela på andra sajter

Wow... Finns en del här på forumet som jag misstänker spelar in allt i proffsig studio och har släppt kommersiella skivor förut. Och du tillhör defintivt en av de "misstänkta". 😆

Mkt bra! 4 av 5. Men det kanske KAN komma något bättre på forumet någon gång, så jag sparar på 5:an ett tag till för säkerhets skull. 😱

Hälsn

/Christian

Link to comment
Dela på andra sajter

Kalaslir, snyggt arr, en sjujäkla pipa och JA ..the kid får du nog se till att spara...

Låten som sådan får jag inte ngn kläm på...jag gillar den "egentligen" inte men jag trallar med ändå, så det är nog ett bra betyg...🙁

Skämt åsido: Ngt av det mest gedigna jag hört här!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sånt här lyssnar jag aldrig på, men fan, det är ju tokbra! mina referensramar inom påsen är smala, men jag får samma vibbar som av de BRA discodängorna från 70-talet nånstans. i'm so excited; its rainin men å vad dom hette (80-tal till och med?). Det svänger så ini helvete. Det är ju nästan, men bara nästan, så man söker sig till ett friskis o svettispass!

Kompetens o sväng. Kör hårt!

/Bengan

Hehehe... Faktum är att på mastern så börjar låten med en sampling av soundtracket till tv-serien "Wonderwoman" från 60/70 talet, jag har "mutat" den tills alla tillstånd är klara...

Tack för dina sköna kommentarer

/ Stefan

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, oj, oj.... fastnade direkt i inledningskören, hörde strax därefter sonen - cool - och sedan var det bara att luta sig tillbaka och njuta.

Sången kanon, gitarrerna störtsköna, rytmen asbra. Tillhör dem som gillar olikheterna i trumkompet - kunde kanske, kanske vara lite tyngre. 🥰

Sonen skall klart vara kvar!

Tack!

Tackar, tackar..

Olikheter i trumkompet tycker faktiskt inte jag att det är, tycker det är samma hela tiden.. som fd trummis så hade jag nog föredragit mer variation faktiskt.

/ Stefan

Link to comment
Dela på andra sajter

Shit du är ju inte bara en übergrym sångare. Du är ju asgrym på gura oxå. 😮😄

Riktigt nice gitarrlir. 🙂

Förstår inte riktigt hur "folketsomtyckteattdinsonförstörlåten" - människorna tänker. 😉

Det låter ju skitcoolt med honom, att han sticker in här och var i låten. Får lite Jackson Five vibbar haha = Keep the kid! 😆

I övrigt grymt snygg produktion. Har sagt det innan och jag säger det igen. Mycket coolt när Bond(e)-bruden är med och sjunger. 😉

Högsta betyg!!

Mvh / djonas

Edit: BTW så är jag mkt nyfiken på hur det går med Promemorialåtarna. 😄

Hahaha, det är kul att min sons insatser diggas, för han är faktiskt med på flera alster, från 1 år till 7 år ungefär.

Jo det är jag som lirar gura, började för drygt ett år sen.....

Promemoria ja... har inte hunnit analysera ditt gitarrlir än 😛 har fullt upp med min egen insats just nu, känns lite tufft efter stämbandskollappsen.

Men jag skall njuta av dina guror desto mer när plattan är färdig.

Just nu håller jag på med fjärde låten "End of my world" den måste sjungas MÄKTIGT OCH DRAMATISKT! å just nu låter det inte speciellt mäktig 😏

måste stärka upp stämbanden lite mer...

Ha det gött o GOD JUL

/Stefan

Redigerat av MUSIKANTEN
Link to comment
Dela på andra sajter

Wow... Finns en del här på forumet som jag misstänker spelar in allt i proffsig studio och har släppt kommersiella skivor förut. Och du tillhör defintivt en av de "misstänkta". 😆

Mkt bra! 4 av 5. Men det kanske KAN komma något bättre på forumet någon gång, så jag sparar på 5:an ett tag till för säkerhets skull. 😉

Hälsn

/Christian

Hahaha, det tar jag som en komplimang.

Det är inspelat i min lilla låtskrivarstudio, med mycket enkla medel å lite prylar, men jag har lagt ner en jääääävla massa tid istället!

Bra att du sparar 5:an för inget är så bra att det inte går att göra bättre 😏

GOD JUL

/ Stefan

Link to comment
Dela på andra sajter

Kalaslir, snyggt arr, en sjujäkla pipa och JA ..the kid får du nog se till att spara...

Låten som sådan får jag inte ngn kläm på...jag gillar den "egentligen" inte men jag trallar med ändå, så det är nog ett bra betyg...😉

Skämt åsido: Ngt av det mest gedigna jag hört här!

Är överväldigad av responsen!

Börjar få skrivkramp nu... men tack så hemskt mycket för att du tycker som jag, dvs att grabbens insats lyfter.

GOD JUL

/ Stefan

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...