Ibowfornoman Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Hitta denna pÄ nÀtet. Finns vÀl "bÀttre" gitarrister men tyckte ÀndÄ det var vÀrt att kolla in. Snabb i hÀnderna. Skicklig gitarrist
claypool Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 YES! Slap pÄ gura Àr kanon! Har svÄrt för "soloonani" pÄ gitarr i vanliga fall men sÄnt hÀr gillar jag.
johahl Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 VĂ€rsta slaptappingen, grym kille. Kul att du visade detta đ tackar!
brojd Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Hehe... alltid hĂ€rligt med lite musikaliska galenskaper nĂ€r man fĂ„r trĂ„kigt pĂ„ jobbet... Har för mig att grabbarna pĂ„ vst-forum postade upp nĂ„got liknande med en galen amerikan för nĂ„gra mĂ„nader sedan... kanon! đ
Matthew L Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Grymt!! Avancerat spelat OCH snyggt. En kombination man inte stöter pĂ„ sĂ„ ofta... đ
mornel Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 NĂ€men, den dĂ€r gamla filmen pĂ„ nĂ€r jag spelar gitarr! Hade ingen aning om att den hade letat sig ut pĂ„ nĂ€tet... đ
Thimmie Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 YES! Slap pĂ„ gura Ă€r kanon! Har svĂ„rt för "soloonani" pĂ„ gitarr i vanliga fall men sĂ„nt hĂ€r gillar jag. Danne, han spelar ju som du gör. Du spelar ju mycket bas pĂ„ gitarren. đł
hegobald Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 (redigerat) Ă hĂ„.. Men han skulle ha haft en 5 strĂ€ngad bas i stĂ€llet.. Tror nog att det Ă€r ett intrument som passar denne flyhĂ€nte "gitarrist" bĂ€ttre đł Redigerat 8 november 2005 av hegobald
mornel Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Ă hĂ„.. Men han skulle ha haft en 5 strĂ€ngad bas i stĂ€llet.. Tror nog att det Ă€r ett intrument som passar denne flyhĂ€nte "gitarrist" bĂ€ttre đł Som den hĂ€r killen? Han har nio strĂ€ngar. Och elva ibland.
Thimmie Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Ă hĂ„.. Men han skulle ha haft en 5 strĂ€ngad bas i stĂ€llet.. Tror nog att det Ă€r ett intrument som passar denne flyhĂ€nte "gitarrist" bĂ€ttre đł Som den hĂ€r killen? Han har nio strĂ€ngar. Och elva ibland. BAH?!?!?!?!
Ibowfornoman Postat 8 november 2005 TrĂ„dstartare Postat 8 november 2005 NĂ€men, den dĂ€r gamla filmen pĂ„ nĂ€r jag spelar gitarr! Hade ingen aning om att den hade letat sig ut pĂ„ nĂ€tet... đł Jag tĂ€nkte precis pĂ„ det! Du har gĂ„tt ner endel sen dĂ„ va? För jag tyckte det va sĂ„ coolt att jag hitta den hĂ€r filmen pĂ„ en snubbe frĂ„n det hĂ€r forumet. Du kanske Ă€r intressard av vad jag gör pĂ„ fritiden. En snubbe i publiken ville höra min single stroke roll sĂ„ jag gav honom det. My single stroke roll
ChrisSnyder (oregistrerad) Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Helt ok ... Synd att han Àr riktigt otajt och att det inte svÀnger för 5 öre. Annars hade han kunnat vara bland dom bÀttre som anvÀnder den hÀr tekniken.
Morta Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Han spelar ungefĂ€r som Victor Wooten... Fast pĂ„ gitarr. Bill "Th Budda" Dickens var förövrigt den första som fick en custom Conklin 9-strĂ€ngad bas. Han spelar absurt pĂ„ den med. Nu mĂ„ste jag gĂ„ och öva!! đ
musik (oregistrerad) Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Hej! Visst 18 Ă€r det bra! Anledningen till att han fĂ„r det att lĂ„ta sĂ„ mycket Ă€r ju att han slappar en massa med högerhanden. SĂ„ egentligen Ă€r han ju inte snabbare Ă€n sĂ„ mĂ„nga andra, om vi pratar vĂ€nstern. đł :musik
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Ok, det Àr vÀl ok. Men det Àr tusan inte musik. Eller hur?
punkrockdude Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Det Ă€r verkligen kul att lĂ€sa vissa kommentarer som har sagts. Ăr det den svenska avundsjukan som tittar fram pĂ„ direkten?
Ken KĂ€ngström Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 (redigerat) Upplever honom som en relativt slarvig gitarrist, och tempot gĂ„r som en berg och dalbana samtidigt som han inte riktigt kan bestĂ€mma sig hur han ska sitta. đ Visst, mycket skicklig, men han har inte det dĂ€r grundlĂ€ggande som jag tycker en sĂ„dan fingerfĂ€rdig gitarrist borde ha. Ser hellre Don Ross lira. đ Edit: jga kna itne stvaa iadg. đ Redigerat 9 november 2005 av addic59
suedehead Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 nu krymte min balle đ word... dĂ„ Ă€r jag visst nere i elefantstorlek đ
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Ăr det den svenska avundsjukan som tittar fram pĂ„ direkten? Eller sĂ„ tycker folk bara att det Ă€r dĂ„ligt?
VacUm Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Det Àr ju lite kul o titta pÄ, men killen har ju vÀrdelös time som mÄnga pÄpekar. Skulle förmodligen inte gÄ att spela med honom alls. Han kör sitt race och fÄr vara med pÄ internet. Och det Àr ju kul det med.
claypool Postat 10 november 2005 Postat 10 november 2005 NÄgot som lÄter roligare Àr slap pÄ nylonstrÀngad, det blir inte lika vasst. Det var nÄgon flamencogitarrist som körde nÄgon crossover med funk som var helt otrolig. Naturligtvis har jag glömt bort namnet nu men ska se om jag kan grÀva fram klippet.
nossbokaj Postat 10 november 2005 Postat 10 november 2005 (redigerat) Det Àr nog meningen att det ska vara ett ytterst varierande tempo pÄ det hÀr lilla stycket. Redigerat 10 november 2005 av nossbokaj
claypool Postat 10 november 2005 Postat 10 november 2005 Helt ok ... Synd att han Àr riktigt otajt och att det inte svÀnger för 5 öre. Annars hade han kunnat vara bland dom bÀttre som anvÀnder den hÀr tekniken. Det Àr vÀl mest övergÄngarna som kanske Àr lite tveksamma, i övrigt Àr det ju svÀngigt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.