Jump to content
Annons

Om man e man


Bäääähtyg  

43 röster

  1. 1. Bäääähtyg

    • 5 - Min dag är räddad!
      14
    • 4 - Mer sånt här! Humorpop åt folket!
      12
    • 3 - Kul men behöver mer pul
      7
    • 2 - Har du sökt hjälp för det där?
      1
    • 1 - Näää vet du vad. Fy, pi, usch!
      1


Recommended Posts

Stinkey (oregistrerad)

"Skoj" när humorn förpackas så här bra musikaliskt oxå! Framför allt gillar jag pukorna som dunkar på. 😄😄🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
Annons

...och nästan två år senare så spelas den här på radion. 😉

På Sveriges Radio P4 Malmö, Absolut Skånskt, för att vara exakt. Idag då alltså.

Som vanligt lyckades jag själv missa det... 😉

Synd mixen suger så &%"#@. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Fasen den här pärlan har jag missat! Undrade just när man skulle få höra något sånt här igen...aha nu ser jag 2004! Kul att den kom upp och som all god humor är den inte bara rolig utan dessutom finns det korn av sanning. Får också lite Meduzavibbar men han var ju så j-la snuskig, he. Musikaliskt är det bra snits, gillar schabraktrumman i refrängen men här drunknar din röst något. Synthen med nästan leksaksljud som svarar är jäkla underbar. Kul med harklingarna innan verserna liksom: "här är jag lille man (lilleman?), jag vill också säga nåt!" Härligt med detta som motvikt till all depparmusik man svettar fram! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan idag har varit en mycket märklig dag men jag är glad att jag fick avrunda den med den här låten. 😉

Tack Hacke, du räddade min sömn i alla fall. 😄

Mvh / djonas

Redigerat av djonas
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Fan idag har varit en mycket märklig dag men jag är glad att jag fick avrunda den med den här låten. 😛

Tack Hacke, du räddade min sömn i alla fall. 😉

Mvh / djonas

Haha, att den skulle vara sövande var nog det sista jag hade gissat på. 😄

Tack för kommentarerna, bojs. 🙂

edit: såhär två år i efterhand... 😄

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

Hahha...ja jösses!!!

Ja det där med rättvisa är ju inte så lätt... ett knep är att ta fram måttbandet så det blir millimeterrättvist.... 😄

Ja du vet om det vankas semlor och den ena verkar större än den andra...då är det bäst att mäta!.... 😉😛

Och efter inköp så kommer kvittot och miniräknaren fram..det är ditt och det är mitt, och det är ditt, och det är mitt...ja du fattar...hahahaha

Svårt att höra vissa ord då sången var lite för snålt tilltagen i volym ...men bra att texten fanns med!

Kul melodi och text... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...