Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej alla,

Jag Àr hÀr för spana lite och kanske hjÀlpa till lite. Skall bli intresant att se utvecklingen av detta forum. Jag jobbar pÄ generalagenten MI-7. SÄ jag hÀr för att inhÀmta information och kanske ge nÄgra hintar dÄ och dÄ. Jag Àr hÀr mer som arbetsperson och mindre privatperson.

Jag arbetar pÄ MI7 som supportkille samt har ansvaret över dj-produkterna. SÄ om ni behöver hjÀlp med vÄra produkter sÄ Àr jag den rÀtta mannen att tala med.

Jag hoppas att studios framtid blir bra och den vÀxer. För att det roligt att se ny musik orienterad tidning i Sverige.

• 1 Ă„r senare...
Annons
musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

VÀlkommen har jag inte sagt till dig Ànnu!

VÄLKOMMEN!

đŸ˜±

:musik

Postat

VÀlkommen dÄ!

Är helt ny hĂ€r ocksĂ„!

(Som medlem ska jag vÀl tillÀgga, har varit pÄ forumen tidigare som anonym).

Postat

Oj..lite gammal trĂ„d Mr Musik dribblat fram ur mĂ„lgĂ„rden... đŸ˜±

Men vÀlkommen hit Sunesha.

Postat
Oj..lite gammal trĂ„d Mr Musik dribblat fram ur mĂ„lgĂ„rden... 😆

Men vÀlkommen hit Sunesha.

Hahaha, ja det tĂ€nkte jag inte ens pĂ„ 😆 - Sunesha har ju funnits med ett tag, trodde att han inte presenterat sig förrĂ€n nu.

Börjar vĂ€l vara pĂ„ tiden att sĂ€ga vĂ€lkommen dock, eller? 😉

/Majken

Postat (redigerat)
Börjar vĂ€l vara pĂ„ tiden att sĂ€ga vĂ€lkommen dock, eller? 😳

Ja, han kanske kommer hit oftare nu nĂ€r vi vĂ€lkomnar honom? đŸ˜±

VÄLKOMMEN!

SesĂ„ Sunesha, strunta i det dĂ€r Cubase-forumet och kom hit! Eller gör som Claes och Ă€gna 12h/dygn Ă„t vardera forum... Haha! đŸ˜±

Redigerat av Linus
Postat
Eller gör som Claes och Ă€gna 12h/dygn Ă„t vardera forum... Haha! đŸ˜±

Vad Ă€r nu detta för pĂ„hopp... đŸ˜±đŸ˜±

Ok - tittade pĂ„ statistiken och sĂ„g att jag pĂ„ nĂ„got mĂ€rkligt j-a sĂ€tt har hamnat högst i antalet inlĂ€gg hĂ€r. Jag ska kanske skaffa en hobby...? 😳😆

Postat
Eller gör som Claes och Ă€gna 12h/dygn Ă„t vardera forum... Haha! 😆

Vad Ă€r nu detta för pĂ„hopp... đŸ˜†đŸ˜±

Ok - tittade pĂ„ statistiken och sĂ„g att jag pĂ„ nĂ„got mĂ€rkligt j-a sĂ€tt har hamnat högst i antalet inlĂ€gg hĂ€r. Jag ska kanske skaffa en hobby...? 😳😛

đŸ˜†đŸ˜±đŸ˜±

Postat
SesĂ„ Sunesha, strunta i det dĂ€r Cubase-forumet och kom hit! Eller gör som Claes och Ă€gna 12h/dygn Ă„t vardera forum... Haha! 😳

12 hĂ€r, 12 dĂ€r och 12 pĂ„ 99:an? đŸ˜±

Postat
Ok - tittade pĂ„ statistiken och sĂ„g att jag pĂ„ nĂ„got mĂ€rkligt j-a sĂ€tt har hamnat högst i antalet inlĂ€gg hĂ€r. Jag ska kanske skaffa en hobby...? :rolleyes:😛

Ett bra tips kan vara musik, det Àr bÄde kreativt och roligt. Eller sÄ kanske du kan inrikta dig pÄ nÄgot omrÄde inom ljudteknik, som exempelvis att testa mikrofoner.

Men vad vet jag... som sagt, bara ett tips.

/Majken

Postat
Ok - tittade pĂ„ statistiken och sĂ„g att jag pĂ„ nĂ„got mĂ€rkligt j-a sĂ€tt har hamnat högst i antalet inlĂ€gg hĂ€r. Jag ska kanske skaffa en hobby...? :rolleyes:  😛

Ett bra tips kan vara musik, det Àr bÄde kreativt och roligt. Eller sÄ kanske du kan inrikta dig pÄ nÄgot omrÄde inom ljudteknik, som exempelvis att testa mikrofoner.

Men vad vet jag... som sagt, bara ett tips.

/Majken

Vilken bra idĂ© - jag ska nog se vad jag kan göra... 🙁

Postat (redigerat)
Hej!

VÀlkommen har jag inte sagt till dig Ànnu!

VÄLKOMMEN!

😆

:musik

Precis! VĂ€lkommen! 🙂

EDIT: Man ska hÀlsa pÄ alla! Det har mamma sagt...

Redigerat av Thimmie
Postat

😆

VÀlkommen till forumet dÄrÄ.

Stinkey (oregistrerad)
Postat

VĂ€lkommen?

Postat

HallĂ„ dĂ€r... Jag ser nĂ„t vĂ€ldigt skumt med den hĂ€r trĂ„den... 🙂

Sunesha postade den hĂ€r trĂ„den i januari 2004... och det har tagit fram tills nu innan folk svarar pĂ„ den. BĂ€ttre sent Ă€n aldrig 😕

Men jag sĂ€ger vĂ€l ocksĂ„ vĂ€lkommen sĂ„ hĂ€r tvĂ„ Ă„r senare đŸ„°

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.