Sunesha@mi7 Postat 5 januari 2004 Postat 5 januari 2004 Hej alla, Jag Àr hÀr för spana lite och kanske hjÀlpa till lite. Skall bli intresant att se utvecklingen av detta forum. Jag jobbar pÄ generalagenten MI-7. SÄ jag hÀr för att inhÀmta information och kanske ge nÄgra hintar dÄ och dÄ. Jag Àr hÀr mer som arbetsperson och mindre privatperson. Jag arbetar pÄ MI7 som supportkille samt har ansvaret över dj-produkterna. SÄ om ni behöver hjÀlp med vÄra produkter sÄ Àr jag den rÀtta mannen att tala med. Jag hoppas att studios framtid blir bra och den vÀxer. För att det roligt att se ny musik orienterad tidning i Sverige.
musik (oregistrerad) Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 Hej! VĂ€lkommen har jag inte sagt till dig Ă€nnu! VĂLKOMMEN! đ± :musik
Easy2Hit Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 VĂ€lkommen dĂ„! Ăr helt ny hĂ€r ocksĂ„! (Som medlem ska jag vĂ€l tillĂ€gga, har varit pĂ„ forumen tidigare som anonym).
Lundin Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 Oj..lite gammal trĂ„d Mr Musik dribblat fram ur mĂ„lgĂ„rden... đ± Men vĂ€lkommen hit Sunesha.
Majken Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 Oj..lite gammal trĂ„d Mr Musik dribblat fram ur mĂ„lgĂ„rden... đ Men vĂ€lkommen hit Sunesha. Hahaha, ja det tĂ€nkte jag inte ens pĂ„ đ - Sunesha har ju funnits med ett tag, trodde att han inte presenterat sig förrĂ€n nu. Börjar vĂ€l vara pĂ„ tiden att sĂ€ga vĂ€lkommen dock, eller? đ /Majken
nossbokaj Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 Tjena tjena! Du har varit hĂ€r lĂ€ngre Ă€n jag i alla fall đ Bor ocksĂ„ i Malmö..
Linus Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 (redigerat) Börjar vĂ€l vara pĂ„ tiden att sĂ€ga vĂ€lkommen dock, eller? đł Ja, han kanske kommer hit oftare nu nĂ€r vi vĂ€lkomnar honom? đ± VĂLKOMMEN! SesĂ„ Sunesha, strunta i det dĂ€r Cubase-forumet och kom hit! Eller gör som Claes och Ă€gna 12h/dygn Ă„t vardera forum... Haha! đ± Redigerat 3 november 2005 av Linus
Claes Holmerup Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 Eller gör som Claes och Ă€gna 12h/dygn Ă„t vardera forum... Haha! đ± Vad Ă€r nu detta för pĂ„hopp... đ±đ± Ok - tittade pĂ„ statistiken och sĂ„g att jag pĂ„ nĂ„got mĂ€rkligt j-a sĂ€tt har hamnat högst i antalet inlĂ€gg hĂ€r. Jag ska kanske skaffa en hobby...? đłđ
Linus Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 Eller gör som Claes och Ă€gna 12h/dygn Ă„t vardera forum... Haha! đ Vad Ă€r nu detta för pĂ„hopp... đđ± Ok - tittade pĂ„ statistiken och sĂ„g att jag pĂ„ nĂ„got mĂ€rkligt j-a sĂ€tt har hamnat högst i antalet inlĂ€gg hĂ€r. Jag ska kanske skaffa en hobby...? đłđ đđ±đ±
Gote Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 SesĂ„ Sunesha, strunta i det dĂ€r Cubase-forumet och kom hit! Eller gör som Claes och Ă€gna 12h/dygn Ă„t vardera forum... Haha! đł 12 hĂ€r, 12 dĂ€r och 12 pĂ„ 99:an? đ±
Majken Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 Ok - tittade pĂ„ statistiken och sĂ„g att jag pĂ„ nĂ„got mĂ€rkligt j-a sĂ€tt har hamnat högst i antalet inlĂ€gg hĂ€r. Jag ska kanske skaffa en hobby...? đ Ett bra tips kan vara musik, det Ă€r bĂ„de kreativt och roligt. Eller sĂ„ kanske du kan inrikta dig pĂ„ nĂ„got omrĂ„de inom ljudteknik, som exempelvis att testa mikrofoner. Men vad vet jag... som sagt, bara ett tips. /Majken
Claes Holmerup Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 Ok - tittade pĂ„ statistiken och sĂ„g att jag pĂ„ nĂ„got mĂ€rkligt j-a sĂ€tt har hamnat högst i antalet inlĂ€gg hĂ€r. Jag ska kanske skaffa en hobby...?  đ Ett bra tips kan vara musik, det Ă€r bĂ„de kreativt och roligt. Eller sĂ„ kanske du kan inrikta dig pĂ„ nĂ„got omrĂ„de inom ljudteknik, som exempelvis att testa mikrofoner. Men vad vet jag... som sagt, bara ett tips. /Majken Vilken bra idĂ© - jag ska nog se vad jag kan göra... đ
Thimmie Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 (redigerat) Hej! VĂ€lkommen har jag inte sagt till dig Ă€nnu! VĂLKOMMEN! đ :musik Precis! VĂ€lkommen! đ EDIT: Man ska hĂ€lsa pĂ„ alla! Det har mamma sagt... Redigerat 3 november 2005 av Thimmie
pennudd Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 HallĂ„ dĂ€r... Jag ser nĂ„t vĂ€ldigt skumt med den hĂ€r trĂ„den... đ Sunesha postade den hĂ€r trĂ„den i januari 2004... och det har tagit fram tills nu innan folk svarar pĂ„ den. BĂ€ttre sent Ă€n aldrig đ Men jag sĂ€ger vĂ€l ocksĂ„ vĂ€lkommen sĂ„ hĂ€r tvĂ„ Ă„r senare đ„°
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.