Jump to content
Annons

G R U P P K Ö P ! ! !


Claes Holmerup

Recommended Posts

Oj nu kliar det i fingrarna och VISA-kortet...

Känner mig dock lite förrvirrad av format-diskussinen. Kommer jag att kunna köra pluggen till Logic Express 7 och Live 4 som är de program som jag i huvudsak använder? Logic är viktigast.

Vad menas egentligen med native-format?

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Native-format är när det är ett format som är huvudformat för pluggar i ditt program.

Följande kan man läsa på Metric Halo's site:

Native* $345

*includes RTAS/AS, MAS, VST, AU, now shipping!

Om du har stöd för något av dessa plugin-format i de program du använder, så kommer det alltså att fungera ypperligt. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad menas egentligen med native-format?

Att den använder DITT ljudkort och DIN dator som

plattform och motor.

TDM t.e.x är Protools med egen hårdvara där Pluggarna inte belastar datorn.

Och ja du kan använda den i Logic express.

Men gör annars som jag och ladda hem Demo från

Metric Halos sida och pröva den innan du köper den.

Då vet du ju om den fungerar med dina program eller inte...

Redigerat av Piccazzo
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är med på en.

Så vart/hur/när skickar jag Flisen ?

Deadline är siste september - så vi får avvakta hur många som bestämmer sig för att se vilket pris det blir till slut. Ni som har bestämt er, får väldigt gärna skicka ett mail till mig ( på sales@holmerup.biz ) redan nu med adressuppgifter o dyl, som en bekräftelse på att ni är med på gruppköpet. När det närmar sig, så återkommer jag om alla detaljer.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Sanningens ögonblick är här snart...

Håll hårt i löningen denna gång, så att du har råd att haka på gruppköpet. 😱

Jag kommer att skicka PM till alla som har antytt ett intresse att vara med på gruppköpet, så att det inte är risk att någon glömmer bort det. Vad som kommer att gälla, är förskottsbetalning. När pengarna har kommit in på kontot, skickar jag CD och licensnummer med rek-brev.

Nu återstår det bara att se hur många det blir till slut. Jag hoppas förstås att det ska bli så många som möjligt, eftersom det alltid är roligt att kunna se till att folk får så bra priser som möjligt... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

ChrisSnyder (oregistrerad)

jag måste banga tyvärr.

Jag är ledsen. Jag har köpt gitarrer, preamps, Stylus RMX och 3 hårdsynthar sen jag svarade på din tråd ...

Men till Er alla andra, DET här är den bästa mjukpluggen som finns tycker jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är en påminnelse skickad till alla som har visat något intresse.

OBS!!! Skulle någon som är intresserad, ha låtit bli att kommentera i tråden, så skicka ett PM eller mail till mig senast på fredag 30/9 - sedan är det för sent att hänga med på denna superdeal!

Link to comment
Dela på andra sajter

Absolut sista chansen att hänga med på gruppköpet!

Jag kommer att fortsätta ta emot beställningar under helgen, eftersom jag inte kan lägga den slutliga ordern förrän på måndag, men sedan är det kört - och det är mycket osannolikt att samma förmånliga erbjudande kommer igen. Det är ju inte enbart en egen kampanj, utan priset är under vad jag kan köpa pluggen för i normala fall.

Har du minsta funderingar på att köpa Channelstrip, så är tidpunkten tveklöst NU! 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...