Linus Postat 14 april Postat 14 april Det Àr med sorg jag meddelar att @Anders F avlidit efter lÄng kamp mot cancer. Anders, eller gizmosis som han hette i forumets begynnelse, var med tidigt i forumets diskussioner och bjöd pÄ lÀrorika kommentarer och feedback. Han var ocksÄ ansvarig för Studio forum under 2015-2016. LÄt denna trÄd fyllas med kondoleanser. Vila i frid! 2
CHAE Postat 14 april Postat 14 april (redigerat) VĂ€stervik kommer att bli sĂ„ mycket mer tomt och tyst utan digđ Sov gott nu, Anders!đïž Redigerat 14 april av CHAE
CHAE Postat 14 april Postat 14 april Tack till @Linus som uppmĂ€rksammar det hĂ€râ€ïžâđ„ VĂ€nligen, CHAE, mod 1
KlasVonKlas Postat 14 april Postat 14 april Hej, Emil heter jag, nĂ€rstĂ„ende familjemedlem till Anders dĂ„ han var gift med min kĂ€ra mor. Det Ă€r lĂ€ngesedan jag var aktiv hĂ€r pĂ„ forumet, men blev uppmĂ€rksammad pĂ„ den hĂ€r trĂ„den och tĂ€nkte dĂ€rför att jag delar med mig lite. Saknaden av Anders Ă€r mycket stor med en djup sorg, Anders som var en fantastisk fin person som alltid ville familjens bĂ€sta. Han var Ă€ven en mycket duktig musiker, tekniker, lĂ€rare och kollega, och var mycket lyhörd och omtĂ€nksam som person som mer Ă€n gĂ€rna ville hjĂ€lpa till och dela med sig av sin kunskap och erfarenheter. Jag har nu kĂ€nt Anders i över 15 Ă„r, först som min lĂ€rare i gymnasiet, och senare som en kĂ€r familjemedlem efter det att han och mamma hittade varandra. Han var en fantastisk man som tog vĂ€l hand om min kĂ€ra mor och lillebror. BĂ„de jag och familjen vill tacka för all omtanke och alla fina ord, och önskar att det fortsĂ€tter i samma fina omtanke bĂ„de hĂ€r pĂ„ forumet, men Ă€ven i andra sociala medier och sammanhang.  Det Ă€r tvĂ„ fraser frĂ„n Anders som jag för alltid kommer att komma ihĂ„g och sjĂ€lv anvĂ€nda i olika sammanhang: "Det mĂ„ste vara bra 'schwung' i virveln" "Mer subb!"  Tack för allt Anders! â€ïž 7
Valle Postat 21 maj Postat 21 maj (redigerat) Nej, vad trĂ„kigt! SĂ„g den hĂ€r trĂ„den först nu ... đ„ Det jag minns Anders alldeles sĂ€rskilt för var hans alldeles utomordentligt coola gĂ€stbidrag pĂ„ en lĂ„t i ett "distans-projekt" (Hellvalla Burn) jag medverkade i hĂ€r pĂ„ Studio Forum tillsammans med andra Forum-ikoner; Hellpig, Onion, Vallhagen och inte minst Burnie (som ju ocksĂ„ gick bort alldeles för tidigt för 11 Ă„r sedan). Anders rev av vĂ€rldens hĂ€ftigaste keyboardsolo. Han skickade en (1) tagning, och den satt som en smĂ€ll pĂ„ kĂ€ften direkt! Jag blir sĂ„ ledsen för sĂ„dant hĂ€r. Vila i frid, Anders! (Och hĂ€lsa Burnie!) Redigerat 23 maj av Valle OförlĂ„tligt syftningsfel
Björn Olsberg Postat 23 maj Postat 23 maj SÄ trÄkigt, han bidrog pÄ sÄ mÄnga sÀtt till forumet. I inlÀgg, i bloggar, som moderator och framför allt som medlem. Jag uppskattade verkligen hans kunskap och vilja att vara med och lyfta alla som gör musik. Det Àr inte fÀrre som du som behövs, Anders. Det Àr fler.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.