Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Det Àr med sorg jag meddelar att @Anders F avlidit efter lÄng kamp mot cancer. Anders, eller gizmosis som han hette i forumets begynnelse, var med tidigt i forumets diskussioner och bjöd pÄ lÀrorika kommentarer och feedback. Han var ocksÄ ansvarig för Studio forum under 2015-2016. 

LÄt denna trÄd fyllas med kondoleanser. 

Vila i frid!

• Ledsen 2
Annons
Postat (redigerat)

VĂ€stervik kommer att bli sĂ„ mycket mer tomt och tyst utan dig💔

Sov gott nu, Anders!đŸïž

Redigerat av CHAE
Postat

Tack till @Linus som uppmĂ€rksammar det hĂ€râ€ïžâ€đŸ”„

VĂ€nligen,

CHAE, mod

• Gilla 1
Postat

Hej,

Emil heter jag, nÀrstÄende familjemedlem till Anders dÄ han var gift med min kÀra mor. Det Àr lÀngesedan jag var aktiv hÀr pÄ forumet, men blev uppmÀrksammad pÄ den hÀr trÄden och tÀnkte dÀrför att jag delar med mig lite.

Saknaden av Anders Àr mycket stor med en djup sorg, Anders som var en fantastisk fin person som alltid ville familjens bÀsta. Han var Àven en mycket duktig musiker, tekniker, lÀrare och kollega, och var mycket lyhörd och omtÀnksam som person som mer Àn gÀrna ville hjÀlpa till och dela med sig av sin kunskap och erfarenheter.

Jag har nu kÀnt Anders i över 15 Är, först som min lÀrare i gymnasiet, och senare som en kÀr familjemedlem efter det att han och mamma hittade varandra. Han var en fantastisk man som tog vÀl hand om min kÀra mor och lillebror. BÄde jag och familjen vill tacka för all omtanke och alla fina ord, och önskar att det fortsÀtter i samma fina omtanke bÄde hÀr pÄ forumet, men Àven i andra sociala medier och sammanhang.

Det Àr tvÄ fraser frÄn Anders som jag för alltid kommer att komma ihÄg och sjÀlv anvÀnda i olika sammanhang:

"Det mÄste vara bra 'schwung' i virveln"

"Mer subb!"

Tack för allt Anders! ❀

• Gilla 7
  • 1 mĂ„nad senare...
Postat (redigerat)

Nej, vad trÄkigt!

SĂ„g den hĂ€r trĂ„den först nu ...Â đŸ˜„

Det jag minns Anders alldeles sÀrskilt för var hans alldeles utomordentligt coola gÀstbidrag pÄ en lÄt i ett "distans-projekt" (Hellvalla Burn) jag medverkade i hÀr pÄ Studio Forum tillsammans med andra Forum-ikoner; Hellpig, Onion, Vallhagen och inte minst Burnie (som ju ocksÄ gick bort alldeles för tidigt för 11 Är sedan). Anders rev av vÀrldens hÀftigaste keyboardsolo. Han skickade en (1) tagning, och den satt som en smÀll pÄ kÀften direkt!

Jag blir sÄ ledsen för sÄdant hÀr.

Vila i frid, Anders! (Och hÀlsa Burnie!)

Redigerat av Valle
OförlÄtligt syftningsfel
Postat

SÄ trÄkigt, han bidrog pÄ sÄ mÄnga sÀtt till forumet. I inlÀgg, i bloggar, som moderator och framför allt som medlem. Jag uppskattade verkligen hans kunskap och vilja att vara med och lyfta alla som gör musik.

Det Àr inte fÀrre som du som behövs, Anders. Det Àr fler.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.