Jump to content
Annons

Center Of The Core


emser

Recommended Posts

Hejsan,

Försöker hitta tillbaka till musikskapandet efter ett uppehåll på ca 15 år. Jag känner att detta alster inte är färdigt ännu men tänker att jag kanske kommer vidare med lite feedback. Sången är lite copy/paste än så länge, skall fixas vilken höst som helst när hostan släpper...

emser

 

Redigerat av emser
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
1 timme sedan sa slejnard:

Så riktigt skön låt! Låter riktigt bra 👍 Sambon sitter bredvid och lyssnar. Hon tycker att trummorna känns konstiga/malplacerade. Du har bra röst och jag diggar även basspelet. 

Kul och tack! Är det soundet eller spelandet på trummorna som känns konstigt?

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan sa Flizzaff:

Känns bra då stämsången kommer in. Spök-skräck ljudet synes mig fel. Det förstör låten. Låten är behaglig. Ska bli kul att höra en fortsättning. 

Tack och bock! Är det min vissling i början som du känner förstör låten för dig?

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan sa emser:

Kul och tack! Är det soundet eller spelandet på trummorna som känns konstigt?

Det är både och. Jag tror dock att det kan ge med sig efter fler lyssningar och det stör inte jättemycket. Andra tycker säkert annorlunda. Jag gillar tex visslingen som Flizzaff tyckte mindre om. 

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Emser.

Det hörs att låten är i ett demostadie. Självaste ljudbilden är bra. Jag tycker det tydligt hörs att instrumenten inte riktigt samspelar, men det är bara att arra upp dessa.

Jag tycker skarpt om din sång. Den är det starkaste elementet i låten.

Ska bli kul att höra hur låten framskrider. Eller om du rent av lägger ut ny låt. 👍

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...