Jump to content
Annons

Mer än du nånsin tror


Recommended Posts

Annons

Låter snyggt och välgjort. Soundet är ju väldigt frikyrkligt på alla sätt och vis, redan innan jag upplever att även texten tar det spåret. Kanske inte nåt jag skulle lyssna på i min vardag, men smaken är ju som baken. Mixen, arr och framförande sitter fint i mina öron i alla fall. Bra jobbat.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack! Jag hade själv ingen tanke på frikyrklig/religiös stil varken text- eller musikmässigt, men när du säger det inser jag att det ligger något i det, åtminstone musikaliskt. Jag tycker mig höra likheter med t.ex. Fredá och där finns det väl en frikyrklig koppling om jag inte minns fel. Kul att du verkar gilla produktionen även om inte musiken är i din smak.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Önskar att du sjöng med mera självförtroende i rösten. Så som att du menar det och inte som nu, bara rabblar en random text. Sjung gärna inte när man slår an på gitarren, om du lyssnar så förstår du vad jag menar. Sen kan låten gärna kicka igång vid 0.54 så det händer lite mera. Skulle du själv vilja lyssna på den här låten 34 gånger??

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...