Jump to content
Annons

Gratis Multitracks från studiohaga.net


crillemannen

Recommended Posts

Hallå,

 

Jag tänkte att jag skulle börja dela med mig med multitracks från min studio. Jag har bedrivit studio nu i snart 10 år men har precis sagt 

upp min lilla studio och troligtvis kommer jag att trappa ner men jag tänkte ändå att det vore trevligt att dela med mig av vad man har lärt sig under alla år.

 

Det ni får tillgång till är omixade råa spår, min referens mix och på de låtar som det finns på och även mixade multitracks så ni kan höra lite mer i detalj vad jag har gjort i  min mix.

Jag börjar med att posta 3st projekt i olika genres. Det blir rock, metalcore och djent. Allt är inspelat hos mig i min studio. Alla projekt har riktiga trummor. Vill ni använda de låtarna för att bygga upp er portfolio så får ni gärna hänvisa till min hemsida och mitt namn.

 

 

Om ni har några frågor så är det bara fråga på, annars är det bara att mixa! Kör hårt!

 

http://www.studiohaga.net/mixit/

 

Mvh Christian

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Die Hard (oregistrerad)
1 timme sedan, Yllet säger:

Eventuellt. Om det fortsätter att missbrukas. Tack för påminnelsen.

mvh Jon

Ja det är väl i stort sett bara Bulan, dvs Analogfreak Fredrik, med alla sina trollkonton som använder den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Laddat ner dem nu och ska ge mig på dem sen när jag har tid så tack för dem.👍 Yllet, denna tråd borde nitas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
7 minuter sedan, Die Hard säger:

Laddat ner dem nu och ska ge mig på dem sen när jag har tid så tack för dem.👍 Yllet, denna tråd borde nitas.

Gött! Ska försöka fylla på allt eftersom. Jag har minst 15-20 singel projekt i dessa kvalitér. Spelade precis in en egen låt och tänkte släppa den på samma sätt där jag bara använt fin highend utrustning u67, coles mm på trummor å sång. Där vi även hyrde in oss i fin studio för trummorna, I recordia i Varberg. 

Redigerat av crillemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...