Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 1


Pluffo

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Pluffo: Och en säljare i en annan affär sa: den har inte analog in, så tänk dig för. Jag tycker INTE du ska köpa den kameran därför!

Ja, jag tyckte det där med audiodubbning verkade lite...mysko. Jag ställde mig frågan: vad ska man med det till? Eller rättare sagt, vad ska JAG med det till?

Vilken lättnad...

😛

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 14k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Per_a_55

    1654

  • Pazo

    1476

  • ViktorDenStore

    1333

  • Pico

    665

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Hej!

Pluffo: Och en säljare i en annan affär sa: den har inte analog in, så tänk dig för. Jag tycker INTE du ska köpa den kameran därför!

Ja, jag tyckte det där med audiodubbning verkade lite...mysko. Jag ställde mig frågan: vad ska man med det till? Eller rättare sagt, vad ska JAG med det till?

Vilken lättnad...

😛

:musik

Hmm....vad menade han egentligen? Vad jag tycker är viktigt är att kameran har en mikrofoningång, så att man kan spela in ljudet med lite schyssta prylar istället för den inbyggda skräpmikrofonen. Alla övriga skumma ljudfunktioner är bara onödigt tjafs.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Tittar man i diverse reklamblad (Elgiganten, Power, OnOff m.fl.) om sånt här som mini-dv-kameror, så nog 17 står det med stora bokstäver och med utropstecken efter om "DV IN!" eller "ANALOG IN!"

Jag var hos en specialbutik för yrkesfotografer!

Fick svar från ett webbföretag nu... det styrker det med videoredigeringens betydelse. Canon ska svara inom 2-3 da'r säger de.

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Nej, just det...audio in heter det enligt instruktionsboken ja, även om säljarn sa analog in i samband med ljudet.

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Det var en ganska märklig och lustig upplevelse igår: Först träffade jag den värste försäljare jag stött på i hela mitt liv, han grimaserade, var hånfull och gick an, service minded 0 och kommentarer som: jag fattar inte varför du funderar över Sony överhuvudtaget. Kom tillbaka när du har bestämt dig. Raus!! ungefär.

Sedan träffade jag den bästa säljare jag råkat på nånsin. Bemötande, dealen, rubbet.

Allt inom loppet av 30 minuter i olika affärer på buss-/gångavstånd.

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Anatola bandspelare har de i Irak har jag hört!

Anabola bandspelare, är det dom som blir överhettade snabbt?

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Anatola bandspelare har de i Irak har jag hört!

Anabola bandspelare, är det dom som blir överhettade snabbt?

😆

:musik

Är det inte ajatola dom har (eller är det Iran?)

Link to comment
Dela på andra sajter

Skall iväg och lyssna på en gammal kompis ikväll - The boogie blues jazz band - Skall bli kul emot081.gif

Lyssna åt mig med! 😱

Lovar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skall iväg och lyssna på en gammal kompis ikväll - The boogie blues jazz band - Skall bli kul emot081.gif

Lyssna åt mig med! 😱

Lovar!

Du är guld värd Per! 🙁

bj.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Skall iväg och lyssna på en gammal kompis ikväll - The boogie blues jazz band - Skall bli kul emot081.gif

Lyssna åt mig med! 🙁

Lovar!

Du är guld värd Per! 🙂

bj.gif

NU SKALL VI INTE ÖVERDRIVA!!!!!! 😱

Snacka inte överdriva, DET HÄR är överdriva blowjob.gif (bara som ett exempel alltså)

Link to comment
Dela på andra sajter

Förlåt mig mina synder heaven05x.gif

Du får nog söka större bot än så tyvär Per! 😱

🙁

Äh, vad du var stingslig då, ta dig en jävel och va som folk drunk.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...