Jump to content
Annons

Glenn Frey död


CHAE

Recommended Posts

The Eagles sångare och gitarrist Glenn Frey har avlidit endast 67 år gammal [Källa]

Vad är det här för ett jäkla år; det kommer ju inte att finnas några rockstjärnor kvar till 2017.

R.I.P Glenn 🙁

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Det här året har inte börjat bra och på så kort tid. Och de har varit i stort sett runt samma ålder också. Lite märkligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte särskilt märkligt alls.

Dels befinner de sig i den åldern då saker och ting händer med hälsan och dels är det väl så att en del av dessa rockrävars leverne börjat ta ut sin rätt.

Vi befinner oss just nu i det skede då vi kommer att se en stor del av dem som skapade den rockhistoria vi känner till gå i graven.

That's life.

Vem kommer härnäst?

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket trist. Eagles har alltid legat mig varmt om hjärtat.

Många av rockhistoriens främsta är ju 40-talister, och åren går ju för oss alla. Tråkigt men sant. Det här var nog inte det sista stora namnet som checkade ut i år.

Att större delar av Stones lever är ju ett under... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Inte särskilt märkligt alls.

Dels befinner de sig i den åldern då saker och ting händer med hälsan och dels är det väl så att en del av dessa rockrävars leverne börjat ta ut sin rätt.

Vi befinner oss just nu i det skede då vi kommer att se en stor del av dem som skapade den rockhistoria vi känner till gå i graven.

That's life.

Vem kommer härnäst?

Det jag menade var att det händer på så kort tid. Att många levt ett hårt liv och därmed förkortat sitt liv är inte konstigt men att de varit i stort sett samma ålder och som sagt var på så kort tid emellan är lite märkligt. Sen dog varken Lemmy eller Bowie av något missbruk. Visst Lemmy hade knappast levt så många år till. Vem härnäst? Om du redan läst dagens blaska på nätet så är det Mott the hooples trummis, Dave Griffin, som dött nyligen. Han blev 67 år.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det jag menade var att det händer på så kort tid. Att många levt ett hårt liv och därmed förkortat sitt liv är inte konstigt men att de varit i stort sett samma ålder och som sagt var på så kort tid emellan är lite märkligt.

Jag tycker fortfarande inte att det är märkligt. Dem befinner sig i ungefär samma ålder och kommer många gånger att dö i ungefär samma ålder. Hyfsat logiskt ändå.

Sen dog varken Lemmy eller Bowie av något missbruk. Visst Lemmy hade knappast levt så många år till.

Hur kommer det sig att du utesluter missbruk som orsak till deras död?

Vem härnäst? Om du redan läst dagens blaska på nätet så är det Mott the hooples trummis, Dave Griffin, som dött nyligen. Han blev 67 år.

Se där. Håller dem på och bildar en Club 67 möjligen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket trist. Eagles har alltid legat mig varmt om hjärtat.

Många av rockhistoriens främsta är ju 40-talister, och åren går ju för oss alla. Tråkigt men sant. Det här var nog inte det sista stora namnet som checkade ut i år.

Att större delar av Stones lever är ju ett under... 😱

Keith kommer att överleva dem alla. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...