Jump to content
Annons

Recommended Posts

Explendidos (oregistrerad)
Postat

Hei, mitt navn er Thomas Ewel fra Norge, som er vel som dom flesta her...elsker musikk og lage ideer pÄ lÄter i flere sjangere. Samarbeider med andre artister over hele verden via Kompoz.com, der jeg har artistnavnet Explendidos.

Mye av det jeg lager er electronica, men liker Ä jobbe med andre stilarter ogsÄ.

Jeg har hatt musikk som hobby i mange Ă„r, men det er fĂžrst i de siste par Ă„rene jeg kjĂžpte meg litt utstyr fordi musikken ble mer og mer i mitt liv. Selv om jeg er en amatör innen musikken...sĂ„ liker jeg hva jeg gjĂžr. Er ikke alltid sĂ„ flink til Ă„ bli helt ferdig med en produksjon av og til, men noen har jeg fĂ„tt til 🙂

Noen av lÄtene er blitt spilt pÄ radio i USA og England, og jeg har ogsÄ vÊrt med i den norske melodifestivalen som kompositör. Jeg legger ut all musikken min pÄ nesten alle de kjente musikk-sidene. Har ikke sÄ mange fans der, men jeg har ikke gjort sÄ mye for det.

Men uansett, sÄ fÄr jeg tilbud om Ä vÊre med pÄ andre projekter, samt at jeg har hatt/har vokalister i mitt hjemme-studio ogsÄ.

Jeg selv har akkurat gĂ„tt tom for ideer, sĂ„ jeg ser etter lĂ„tskrivare og vokalister som har noe hjemme-utstyr for vokalopptak og som Ăžnsker ett samarbeid online for deres produksjon. SĂ„ det er bare Ă„ sende meg mail til thomas@ewel.no, sĂ„ skal jeg se om det er noe for meg Ă„ jobbe med 🙂.

Du finner mer informasjon om meg pÄ min egen web side: www.ewel.no

Tusen Takk 🙂

Annons
Postat

Takker sĂ„ mye 🙂

Postat

Takker mine svenske brĂždre for en varm velkomst pĂ„ denne siden! 🙂

Postat

VĂ€lkommen hit!

Postat

Tusen Takk AnthonyS!

Postat

Ja det vil jeg sikkert gjĂžre. Jeg samarbeider ofte med andre artister fra nesten hele verden etter behov, sĂ„ jeg Ăžnsker eventuelt Ă„ finne musikere og/eller sangere fra Sverige ogsĂ„ til diverse framtidige prosjekter og samarbeid 🙂 . Har jobbet med en vokalist fra Göteborg, Staffan pĂ„ ett par prosjekter.

Jeg bor i Larvik

Postat

Hei, takk skal du ha 🙂

Postat

Ja det vil jeg sikkert gjĂžre. Jeg samarbeider ofte med andre artister fra nesten hele verden etter behov, sĂ„ jeg Ăžnsker eventuelt Ă„ finne musikere og/eller sangere fra Sverige ogsĂ„ til diverse framtidige prosjekter og samarbeid 🙂 . Har jobbet med en vokalist fra Göteborg, Staffan pĂ„ ett par prosjekter.

Jeg bor i Larvik

Ah vad roligt! Jag jobbar mycket med ett band frÄn Sannefjord/Tonsberg, det Àr ju jÀttenÀra. Jag Äker dit för pre-prod, sen spelar vi in mos mig i Göteborg. Det Àr vÀldigt vackert dÀr du bor!

Postat

Ah vad roligt! Jag jobbar mycket med ett band frÄn Sannefjord/Tonsberg, det Àr ju jÀttenÀra. Jag Äker dit för pre-prod, sen spelar vi in mos mig i Göteborg. Det Àr vÀldigt vackert dÀr du bor!

Jo takk! Jeg liker meg veldig godt her, selv om det ikke er verdens metropol 🙂 . Flyttet hit fra Trondheim for en stund siden. Har vĂŠrt mye i Göteborg p.g.a. at jeg jobbet i 7 Ă„r for ett firma som holder til i Hisings Backa.

Postat

Jo takk! Jeg liker meg veldig godt her, selv om det ikke er verdens metropol 🙂 . Flyttet hit fra Trondheim for en stund siden. Har vĂŠrt mye i Göteborg p.g.a. at jeg jobbet i 7 Ă„r for ett firma som holder til i Hisings Backa.

DÄ fÄr du sÀga till nÀsta gÄng du kommer ner.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.