Explendidos (oregistrerad) Postat 8 maj 2015 Postat 8 maj 2015 Hei, mitt navn er Thomas Ewel fra Norge, som er vel som dom flesta her...elsker musikk og lage ideer på låter i flere sjangere. Samarbeider med andre artister over hele verden via Kompoz.com, der jeg har artistnavnet Explendidos. Mye av det jeg lager er electronica, men liker å jobbe med andre stilarter også. Jeg har hatt musikk som hobby i mange år, men det er først i de siste par årene jeg kjøpte meg litt utstyr fordi musikken ble mer og mer i mitt liv. Selv om jeg er en amatör innen musikken...så liker jeg hva jeg gjør. Er ikke alltid så flink til å bli helt ferdig med en produksjon av og til, men noen har jeg fått til 🙂 Noen av låtene er blitt spilt på radio i USA og England, og jeg har også vært med i den norske melodifestivalen som kompositör. Jeg legger ut all musikken min på nesten alle de kjente musikk-sidene. Har ikke så mange fans der, men jeg har ikke gjort så mye for det. Men uansett, så får jeg tilbud om å være med på andre projekter, samt at jeg har hatt/har vokalister i mitt hjemme-studio også. Jeg selv har akkurat gått tom for ideer, så jeg ser etter låtskrivare og vokalister som har noe hjemme-utstyr for vokalopptak og som ønsker ett samarbeid online for deres produksjon. Så det er bare å sende meg mail til thomas@ewel.no, så skal jeg se om det er noe for meg å jobbe med 🙂. Du finner mer informasjon om meg på min egen web side: www.ewel.no Tusen Takk 🙂
Explendidos (oregistrerad) Postat 8 maj 2015 Postat 8 maj 2015 Takker mine svenske brødre for en varm velkomst på denne siden! 🙂
Top Floor Studios Postat 9 maj 2015 Postat 9 maj 2015 Trevligt! Hoppas du ska trivas. Var i Norge bor du?
Explendidos (oregistrerad) Postat 9 maj 2015 Postat 9 maj 2015 Ja det vil jeg sikkert gjøre. Jeg samarbeider ofte med andre artister fra nesten hele verden etter behov, så jeg ønsker eventuelt å finne musikere og/eller sangere fra Sverige også til diverse framtidige prosjekter og samarbeid 🙂 . Har jobbet med en vokalist fra Göteborg, Staffan på ett par prosjekter. Jeg bor i Larvik
Top Floor Studios Postat 11 maj 2015 Postat 11 maj 2015 On 2015-05-09 at 18:16 sa Explendidos: Ja det vil jeg sikkert gjøre. Jeg samarbeider ofte med andre artister fra nesten hele verden etter behov, så jeg ønsker eventuelt å finne musikere og/eller sangere fra Sverige også til diverse framtidige prosjekter og samarbeid 🙂 . Har jobbet med en vokalist fra Göteborg, Staffan på ett par prosjekter. Jeg bor i Larvik Ah vad roligt! Jag jobbar mycket med ett band från Sannefjord/Tonsberg, det är ju jättenära. Jag åker dit för pre-prod, sen spelar vi in mos mig i Göteborg. Det är väldigt vackert där du bor!
Explendidos (oregistrerad) Postat 12 maj 2015 Postat 12 maj 2015 On 2015-05-11 at 20:19 sa Top Floor Studios: Ah vad roligt! Jag jobbar mycket med ett band från Sannefjord/Tonsberg, det är ju jättenära. Jag åker dit för pre-prod, sen spelar vi in mos mig i Göteborg. Det är väldigt vackert där du bor! Jo takk! Jeg liker meg veldig godt her, selv om det ikke er verdens metropol 🙂 . Flyttet hit fra Trondheim for en stund siden. Har vært mye i Göteborg p.g.a. at jeg jobbet i 7 år for ett firma som holder til i Hisings Backa.
Top Floor Studios Postat 12 maj 2015 Postat 12 maj 2015 On 2015-05-12 at 05:12 sa Explendidos: Jo takk! Jeg liker meg veldig godt her, selv om det ikke er verdens metropol 🙂 . Flyttet hit fra Trondheim for en stund siden. Har vært mye i Göteborg p.g.a. at jeg jobbet i 7 år for ett firma som holder til i Hisings Backa. Då får du säga till nästa gång du kommer ner.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.