Jump to content
Annons

Det börjar dra ihop sig för "the final solution" (hemstudio)


Martin

Recommended Posts

Har hållit på nu i vad som känns som ett helt jävla liv med att få ett hem, och ett ställe där man kan arbeta ostört. Bla bla bla bla.. ni vet hur det är

Anyways jag har gjort klart en ganska slutgiltig skiss nu för lägenheten, blev lite annorlunda från hur jag tänkt från början.

Det jag tänkte kolla till er akustiker är om det är helt omöjligt att få okej basrespons där jag tänkt och ha mixpos just nu? Jag lyssnar inte högt p.g.a lyhördhet, så rummet aktiviseras ändå inte så mycket.

Det blir så jävla snyggt estetiskt med denna möblering, och man slipper sitta breve köket, (mot fönster alltså), och stirra ut i luften. I fönsterkarmen kommer jag ha tjocka arbsorbenter, och även på långsidan av väggen. + Hemambyggda basfällor, lite överallt där jag kan få upp dem, under sängen, kanske lite i taket, ja överallt där jag kan få upp dem utan att Förminska den redan lilla lägenheten.

Öppningarna till köket och hallen är öppna, men täcks med tyg av trivsamma orsaker (inte akustik) för det gör ingen skillnad, i know.

/M

feeNSJ3.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...