stol Postat 6 februari 2015 Dela Postat 6 februari 2015 Hej! Såg ett roligt klipp, som är väldigt studiorelaterat Kan vara att jag sist på bollen här, alla kanska har sett den 🙂 http://vimeo.com/91715361 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
everlastingrecords Postat 6 februari 2015 Dela Postat 6 februari 2015 Klassiker! ☺️😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Top Floor Studios Postat 6 februari 2015 Dela Postat 6 februari 2015 Den där är ju en sån klassiker att den är känd utanför vårt snäva musikeruniversum 🙂 Man kan ju för fan inte ens säga ordet "cowbell" i en studio förrän folk står och citerar "more cowbell" och high-fivear varandra och jag måste gå och ta en kopp kaffe till. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 6 februari 2015 Dela Postat 6 februari 2015 Då vet vi vad vi skall göra på nästa IRL Top Floor... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stol Postat 6 februari 2015 Trådstartare Dela Postat 6 februari 2015 "I've got a fever. And the only prescription is more cow bell!". Lyssnade på originalet men blev besviken. Koklockan ligger rätt lågt. Det är väl att den ligger och maler som gör att den upplevs som att den är rätt dominant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohnRick Postat 6 februari 2015 Dela Postat 6 februari 2015 Frågan är väl snarare om det är någon som inte känner till den i dagsläget? För övrigt är inte alltför mycket förankrat i verkligheten- även om sketchen i sig är gjuten (även efter 15 år): http://en.wikipedia.org/wiki/More_cowbell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 6 februari 2015 Dela Postat 6 februari 2015 Frågan är väl snarare om det är någon som inte känner till den i dagsläget? För övrigt är inte alltför mycket förankrat i verkligheten- även om sketchen i sig är gjuten (även efter 15 år): http://en.wikipedia.org/wiki/More_cowbell Inte längre eftersom jag sett den nu 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stol Postat 6 februari 2015 Trådstartare Dela Postat 6 februari 2015 Fattar en vad det är med där här sketchen men jag får inte nog av den. Har har sett den flera gånger och blir lycklig varje gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
axeman Postat 6 februari 2015 Dela Postat 6 februari 2015 Det är den bästa SNL sketchen någonsin! Det går inte att titta slut på den. Misären var total efter att den hade raderats från Youtube och lyckan desto större när den dök upp på nätet igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Top Floor Studios Postat 10 februari 2015 Dela Postat 10 februari 2015 Då vet vi vad vi skall göra på nästa IRL Top Floor... 🙂 Snart dags igen va? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 10 februari 2015 Dela Postat 10 februari 2015 Snart dags igen va? Jupp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 11 februari 2015 Dela Postat 11 februari 2015 Hur rolig som helst ju! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
van Caine Postat 12 februari 2015 Dela Postat 12 februari 2015 Snart dags igen va? Hög tid! Med egna cowbells ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 12 februari 2015 Dela Postat 12 februari 2015 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bloeas Postat 12 februari 2015 Dela Postat 12 februari 2015 Fantastiskt klipp! Jag har gjort en hyllningslåt till koklockan med det klippet i bakhuvudet =) https://www.youtube.com/watch?v=LgyVrXS_2do Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 12 februari 2015 Dela Postat 12 februari 2015 Cool låt Bloeas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bloeas Postat 12 februari 2015 Dela Postat 12 februari 2015 Cool låt Bloeas! tack 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 februari 2015 Dela Postat 13 februari 2015 COolt Bloeas 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FNG Postat 13 februari 2015 Dela Postat 13 februari 2015 Bra jobbat Bloeas! Dock känner jag att du kunde ha "explored the studio space" lite mer! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.