Jump to content
Annons

Jag börjar från och med ikväll livestreama mina studiosessions!


JamZam

Recommended Posts

Annons
Burnin Sven (oregistrerad)

Jag har gjort detsamma i flera år nu och har kanonbra kaneraswitcher och grejor men ingen är intresserad typ och det händer att jag får skäll för att jag talar om att jag sänder. Men det behöver ju inte innebära att det blir lika för dig, lycka till ha skoj.

Testa youtube live oxå med youtube live så kan man sända live här i tråden.

Redigerat av Burnin Sven
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har gjort detsamma i flera år nu och har kanonbra kaneraswitcher och grejor men ingen är intresserad typ och det händer att jag får skäll för att jag talar om att jag sänder. Men det behöver ju inte innebära att det blir lika för dig, lycka till ha skoj.

Testa youtube live oxå med youtube live så kan man sända live här i tråden.

jasså, intressant! Länk till det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Jag streamar på olika bland annat Vaughnlive.tv, Streamup.com, liveu.org, Tikilive.com, Youtube live och några till som jag inte kommer ihåg just nu.

Streamup.com är nog den senaste tror jag och den siten har ganska bra fullscreen upplösning.

Redigerat av Burnin Sven
Link to comment
Dela på andra sajter

Aha, interesting. Blir ju en rätt stor skillnad mellan den där typen av stream och min då jag fokuserar rätt mycket på interaktion med tittarna 🙂 men coolt att fler också streamar från studion, jag har aldrig sett det förr faktiskt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Ja i och med delayen på youtube så blir det inte lika rappa chattar som på twitch eller dom andra siterna för på dom funkar det lika som på twitch. Det vill säga om nån kommer vilket det sällan gör till mina kanaler oavsett om jag sänder på samma sätt som du vilket jag oxå gör ibland när jag gör musik.

Det jag gör nu är lär mig tekniken och meckar för att finna bästa sättet att göra sånt jag vill med den.

Redigerat av Burnin Sven
Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Ok tar bort det här vill inte sno tråden.

Lycka till bra initiativ hoppas du får bra respons.

Redigerat av Burnin Sven
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...