Jump to content
Annons

en gammal räv har hittat tillbaka


VacUm

Recommended Posts

Hej på er,

Hamnade här lite av en slump nyligen och märkte att mitt gamla konto fortfarande fungerar. Kul! Det var längesen jag var aktiv här och nu när det snart är semester tänkte jag att det kunde vara kul att lurka runt på studioforumet igen.

Jag jobbar nuförtiden som utvecklare och musikproducent på Klevgränd Produktion (http://klevgrand.se vi gör digital media av alla möjliga slag). Det jag jobbar med mest är audio programmering och musik för interaktiva applikationer, har bland annat byggt AudioCue som är en musikmotor för interaktiv musik (http://audiocue.se).

alles gott!

// johan

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Kul att se någon som audioprogrammering. Kollade upp det för ett antal år sedan medan insåg då att det inte var något för mig. Kanske skall kolla upp det igen....:-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul att se någon som audioprogrammering. Kollade upp det för ett antal år sedan medan insåg då att det inte var något för mig. Kanske skall kolla upp det igen....:-)

Ja, audioprogrammering är galet kul men kan ibland bli lite frustrerande när det inte blir som man tänkte sig...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns flash-stöd, men nej, det är native C/C++ från grunden. Användargränssnittet är ganska spartanskt men "gör jobbet". De som använt det brukar va igång och jobba utan problem efter en halv dags workshop. Fokus har än så länge legat på själva uppspelningsmotorn då det mesta för AQ än så länge gjorts inhouse av mig och kollegorna.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...