Jump to content
Annons

Mary Elle ♄ P3 Osignat


MARY ELLE (oregistrerad)

Recommended Posts

MARY ELLE (oregistrerad)

IkvĂ€ll var jag och min lĂ„t med i P3 Osignat! Hörde alltsĂ„ min lĂ„t I Need Your Love i radio, sĂ„Ă„ roligt! HĂ€r kan man lyssna pĂ„ de utvalda lĂ„tarna, jag Ă€r nummer tvĂ„ 🙂

http://sverigesradio...artikel=5822153

Man kan skicka in sina lÄtar dit om man Àr osignad och vill bli spelad i radio, tips frÄn mig! De vÀljer ut 5 nya varje vecka. Hittade detta av en slump nÀr jag lyssnade pÄ klipp om musikbranschen som finns pÄ samma hemsida.

Man kan Ă€ven rösta pĂ„ mitt bidrag hĂ€r om man gillar det 🙂 (Man tĂ€vlar ocksĂ„ om att hamna pĂ„ topp 10 och spelas pĂ„ lördagarna)

http://p3osignat.sve...mission/2202653

♄

Mary Elle

  • Gilla 4
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
MARY ELLE (oregistrerad)

Somrigt pĂ„ nĂ„t vis 😛 Gjort allt sjĂ€lv eller haft nĂ„n medkompositör?

Hehe 😄 Jag har faktiskt gjort allt sjĂ€lv pĂ„ den hĂ€r lĂ„ten! Även det tekniska, övar för fullt pĂ„ det haha

Kul. Grattis! 🙂

Taack 😄

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Grattis, vad roligt! Lycka till! Har skickat in ett bidrag dit jag med men inte hört nÄgot Àn (antar att de har ett par lÄtar att lyssna igenom;))

Kul koncept och jag antar att det, precis som du sĂ€ger, mĂ„ste kĂ€nnas rĂ€tt sjukt att höra sin egen lĂ„t i radio!? Du kanske fĂ„r vĂ€nja dig 😉

//MMR

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

MARY ELLE (oregistrerad)

Kul! Jag har inte hunnit lyssna, blev du intervjuad ocksÄ?

Man fick spela in en presentation och berĂ€tta om sig sjĂ€lv och lĂ„ten 🙂 Sen brukar dom nog intervjua vinnarna

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

MARY ELLE (oregistrerad)

Kul! Jag antar att det Àr samma version som i Studiomellon. Den sÀtter sig lite pÄ hjÀrnan. Har man en gÄng börjat nynna pÄ den sÄ Àr det kört.

Jaa det Ă€r samma 😄 Hehe â˜ș

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

MARY ELLE (oregistrerad)

Grattis, vad roligt! Lycka till! Har skickat in ett bidrag dit jag med men inte hört nÄgot Àn (antar att de har ett par lÄtar att lyssna igenom;))

Kul koncept och jag antar att det, precis som du sĂ€ger, mĂ„ste kĂ€nnas rĂ€tt sjukt att höra sin egen lĂ„t i radio!? Du kanske fĂ„r vĂ€nja dig 😉

//MMR

Taack 🙂 Hoppas att du oxĂ„ kommer med, det dröjde ett tag för mig i alla fall sĂ„ tror det Ă€r rĂ€tt mĂ„nga som skickar in. Det var jĂ€ttekul hehe. En dröm som gick i uppfyllelse đŸ„°

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Fasen vad glad jag blir nÀr jag hör att det finns företagsamma mÀnniskor i vÄrt avlÄnga land som pÄ egen hand listar ut hur man blir hörd och dessutom fÄr sin musik spelad i nationell radio!

Tusen tack för mycket bra tips och jag skall lyssna pĂ„ din lĂ„t nĂ€r tid finnes men hoppas oavsett att du har en lysande framtid 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

MARY ELLE (oregistrerad)

Fasen vad glad jag blir nÀr jag hör att det finns företagsamma mÀnniskor i vÄrt avlÄnga land som pÄ egen hand listar ut hur man blir hörd och dessutom fÄr sin musik spelad i nationell radio!

Tusen tack för mycket bra tips och jag skall lyssna pĂ„ din lĂ„t nĂ€r tid finnes men hoppas oavsett att du har en lysande framtid 🙂

Taack detsamma 😄 Man fĂ„r göra vad man kan! 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Grattis till radiospelningen! Verkligen en klistrig refrĂ€ng! Skulle vilja höra lite mer genomarbetad produktion dock. Men det kommer ju mer man grejar med det 🙂

Jag funderar pÄ om det var till Osignat som jag skickade in min lÄt Cykelbitch i höstas. Den blev borttagen av nÄgon oförklarad anledning.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

MARY ELLE (oregistrerad)

SĂ„Ă„Ă„ nu Ă€r det bara en dag kvar pĂ„ röstningen och rapparen vinner som vanligt.. 😏â˜ș Men om nĂ„gon skulle vilja rösta pĂ„ mig och mitt bidrag sĂ„ gör man det hĂ€r, man loggar in med Facebook, E-mail, Googlekonto eller Twitter och trycker pĂ„ hjĂ€rtat ♄ (Man kan alltsĂ„ rösta flera gĂ„nger.) DĂ„ blir jag jĂ€tteglad!!! Om sidan Ă€r lĂ„ngsam nĂ€r man ska logga in sĂ„ Ă€r det bara att trycka uppdatera sĂ„ funkar det!

http://p3osignat.sverigesradio.se/submission/2202653

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

MARY ELLE (oregistrerad)

Grattis till radiospelningen! Verkligen en klistrig refrĂ€ng! Skulle vilja höra lite mer genomarbetad produktion dock. Men det kommer ju mer man grejar med det 🙂

Jag funderar pÄ om det var till Osignat som jag skickade in min lÄt Cykelbitch i höstas. Den blev borttagen av nÄgon oförklarad anledning.

Taack!!! Aa jag övar massor, vill verkligen bli bra pÄ att producera.. Men lÄtskrivandet Àr roligast hehe! Egentligen kanske jag borde lÄta nÄgon annan producera..

Vad dumt đŸ€Ș

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Klart du ska producera sjÀlv! Bara att jobba pÄ och hitta ditt egna sound!

Jag röstade pĂ„ din, utan att höra de andra lĂ„tarna. Vi Studio Forumare mĂ„ste hĂ„lla ihop 🙂

  • Gilla 1
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

MARY ELLE (oregistrerad)

Klart du ska producera sjÀlv! Bara att jobba pÄ och hitta ditt egna sound!

Jag röstade pĂ„ din, utan att höra de andra lĂ„tarna. Vi Studio Forumare mĂ„ste hĂ„lla ihop 🙂

Åh vad roligt 😄 :D Ja det mĂ„ste vi göra!!!!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

MARY ELLE (oregistrerad)

du fick en röst av mig ocksÄ, hoppas du kommer förbi nÄgra rappare iaf. de bör hÄllas pÄ jorden.

Taack, blir jĂ€tteglad â˜ș Haha, en har typ 300 röster nu sĂ„ han lĂ€r sitta pĂ„ mĂ„nen 🙂 Han borde göra det av lycka i alla fall..

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

MARY ELLE (oregistrerad)

Producera pÄ du! Du Àr jÀtteduktig sÄ slÀng inte bort det.

Med risk för att bli pĂ„hoppad - men varför Ă€r rap sĂ„ himla inne?? Eller har de bara sjukt stora nĂ€tverk 😉

//MMR

Taack <3 Jag ska öva massor 🙂

Jag tror att det beror pĂ„ nĂ€tverken, han som leder i denna tĂ€vlingen har över 1000 vĂ€nner pĂ„ facebook. Sen kanske det Ă€r mĂ„nga som gillar rap/hiphop? Kanske unga killar? Jag gillar mest att lyssna pĂ„ kommersiell pop och sĂ„nt sĂ„ jag har ingen aning hehe 😄

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 2 veckor senare...
MARY ELLE (oregistrerad)

Lyssnar pĂ„ P3 Osignat och Anders Olsson sa nyss att de ska spela min lĂ„t igen under nĂ€sta timme! BĂ€sta radiokanalen ever 😄 Haha! Det Ă€r annars mycket bra musik som spelas idag sĂ„ lyssna om ni kĂ€nner för det!

  • Gilla 1
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...