Dutycalls Posted January 14, 2014 Report Share Posted January 14, 2014 Hej! Har varit aktiv här lite på sistone men inte presenterat mig. Bala är mitt namn och även så "artist"-namn. Har hållit på med FL STUDIO på hobbynivå ett tag och provar gärna på olika genrer inom EDM. Har ungefär gjort 30 låtar med harddancestuk men har på senare tid försökt variera. Ni hittar lite smått & gott som jag gjort på Tackar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Roos Posted January 14, 2014 Report Share Posted January 14, 2014 Hej och välkommen! :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sadomachine Posted January 14, 2014 Report Share Posted January 14, 2014 Välkommen hit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted January 14, 2014 Report Share Posted January 14, 2014 Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerterface Posted January 14, 2014 Report Share Posted January 14, 2014 (edited) Välkommen Bala! 🙂 Skön låt du länka, gillade den! Edited January 14, 2014 by Gerterface Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dutycalls Posted January 14, 2014 Author Report Share Posted January 14, 2014 Tackar allihoppa! 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lundberg Posted January 14, 2014 Report Share Posted January 14, 2014 Fint att se dig här, Bala! Keep on rockin' eller vad man nu säger i din genre. 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MARY G Posted January 14, 2014 Report Share Posted January 14, 2014 Hejsan 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
D Vibe Posted January 14, 2014 Report Share Posted January 14, 2014 Godkväll! Kaffe finns i bryggarn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted January 14, 2014 Report Share Posted January 14, 2014 Godkväll! Kaffe finns i bryggarn! Kaffe är gott! Jag drack upp det sista. Brygger en ny panna. 😑 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts