Zakyath Postat 22 september 2014 Postat 22 september 2014 vad heter skalan om man höjer den sjätte tonen i en mollskala ett halvt steg? exempelvis G, A, Bess, C, E, F
Micke H Postat 23 september 2014 Postat 23 september 2014 Helt plötsligt känner jag mig mer taggad på livet än vad jag någonsin har känt mig tidigare. 😳
Algotezza Postat 23 september 2014 Postat 23 september 2014 Första frostnatten i Lund. Märkte jag när jag cyklade till jobbet utan handskar. I lördags var det kulturnatt men det gav jag f-n i. EU-projekt denna vecka på jobbet, besök av lärare och elever från sex länder i EU. En lärare i litteratur från Ungern har två band, lirar något slags fusion mellan world, electronica, folk etc. Ska höra om han lagt nån låt på Soundcloud eller nätet...
k9 (oregistrerad) Postat 23 september 2014 Postat 23 september 2014 https://www.youtube.com/watch?v=X7ymriMhoj0 Helt plötsligt känner jag mig mer taggad på livet än vad jag någonsin har känt mig tidigare. 😳 😳😆 :lol: 😆
k9 (oregistrerad) Postat 23 september 2014 Postat 23 september 2014 Jobbigt jag är sugen på ägg men har bara så att det räcker till hundarna... 😐
k9 (oregistrerad) Postat 23 september 2014 Postat 23 september 2014 Får bli två koppar kärlek och en salamimacka med rödlök istället.
Pico Postat 23 september 2014 Postat 23 september 2014 En mor som skall "älska lika mycket" och lyckas alldeles utmärkt? xD För 14 år sedan föddes den underbaraste av 2 i världen - GRATTIS Ylva
Fidden Postat 23 september 2014 Postat 23 september 2014 En mor som skall "älska lika mycket" och lyckas alldeles utmärkt? xD Din mamma?
k9 (oregistrerad) Postat 23 september 2014 Postat 23 september 2014 Min mamma var lite rolig hos polisen idag tycker jag. Jag skulle beställa legimitation och farsan ett pass. Så hon skulle styrka att jag var jag och farsan är farsan. När polisen frågad på vilket sätt vi är släkt så pekade hon på mig och sa att jag var hennes sån. Sedan pekade hon på farsan och sa att det var hennes husse.. 😄
Pico Postat 23 september 2014 Postat 23 september 2014 (redigerat) Din mamma? Eller va fan, dubbel-snap, tror jag lyckades dissa mig själv en gång alldeles i onödan. Redigerat 23 september 2014 av Pico
k9 (oregistrerad) Postat 23 september 2014 Postat 23 september 2014 Kul att vi har Nazister bland våra folkvalda i Ludvika nu. Militanta Nazister till och med. http://www.interasistmen.se/granskning/valdsbejakande-nazist-fran-smr-valjs-med-stor-sannolikhet-pa-sd-mandat/
Fidden Postat 23 september 2014 Postat 23 september 2014 Kul att vi har Nazister bland våra folkvalda i Ludvika nu. Militanta Nazister till och med. http://www.interasis...t-pa-sd-mandat/ Jomenvisst...
Overkill Postat 23 september 2014 Postat 23 september 2014 Vince vaughn och colin farrell i säsong två av true detective. Wtf.
Pico Postat 24 september 2014 Postat 24 september 2014 Vince vaughn och colin farrell i säsong två av true detective. Wtf. And you were like "AMMAGAAWD, can they do this?" and I was like "yeah" and you got like all pissed and were like "No fucking way" and I was like "..." and you were like "k".
Recommended Posts