Jump to content
Annons

Streama medans jag producerar


Fexell

Recommended Posts

Hallå!

Tänkte kanske börja streama lite smått när jag producerar musik (progressive house). Anledning till det är för att jag kan helt enkelt. "Why not"?

Andra kanske tar efter, eller kanske är nyfikna på att se hur det ser ut och låter. Vad vet jag? Har precis kört en ström i ett par timmar, så tänkte ta lite paus just nu.

Övriga diskussioner kring att strömma musik är välkommet - tex. tips om andra house producenter som streamar, osv.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag vet inte. Det är det jag undrar lite. Det finns ju Twitch som är för spel enbart. Sedan finns det ju också Justin.tv där jag streamar, men känns det bara är jag som streamar medan jag proddar. Finns ju Ustream också, men ingenting där heller. Någon som vet någon bra ström där dom proddar typ house eller någon form av elektronisk musik?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, hans streams finns ute på Youtube. Han streamar ju via Ustream och hans egna hemsida. Men är han den enda? Finns det inga fler?

Jag streamar här i alla fall: http://www.justin.tv/fexellofficial

Edit: Chatten får man ta lite hur som. Mycket stoj.

Redigerat av Fexell
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...