Jump to content
Annons

Dags att presentera sig


Signert

Recommended Posts

Hej!

Har varit medlem på forumet sen december och hängt här som gäst ett antal månader dessförinnan, så nu är det väl dags att säga hej... 😄

Har hållit på med musik rätt länge, men inte ramlat in i hemstudiovärlden förrän i höstas, då jag insåg att det är dags att ta kontroll över en större del av den kreativa processen och inte vara HELT utlämnad till ljudtekniker och producenter. :rolleyes:

Håller just nu på med min första helt egenproducerade demo. Lyssna gärna här https://www.studio.se/index.php?showtopic=10170 och ge lite tips om mixning, mm.

Mycket trevligt forum för övrigt! Har fått mycket hjälp genom att surfa runt här. Stort tack till alla kunniga och hjälpsamma människor! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Välkommen ska du vara 😳

Du kommer garanterat lära dig ännu mer som aktiv medlem 🙂

Välkommen ska du vara 🙂

Du kommer garanterat lära dig mindre som aktiv medlem eftersom du nu kommer ge dig in i intressanta disskutsioner om muffinkalas och guds existens istället för att koncentrera dig på musiken 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kommer garanterat lära dig mindre som aktiv medlem eftersom du nu kommer ge dig in i intressanta disskutsioner om muffinkalas och guds existens istället för att koncentrera dig på musiken 😄

Nä, jag är en sån där som får lust att skriva inlägg i varenda tråd, men som inte kommer till skott och skriver färdi

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...