Jump to content
Annons

söker RIKTIG trummis för pålägg


Jaker

Recommended Posts

Håller på att skriver och spelar in en hel drös med låtar som jag inte har bestämt vad jag ska göra med.

För tilfället är det mycket AD loopar och vad jag lyckas hamra ut på min klav. Letar efter en trummis med ett riktigt trummset som skulle vilja göra ett försök.

Musiken är POP/ARENAROCK/SOULaktigt i stil med band som horrible crowes, the national, deer tick, the replacements typ.

Låtar kan mailas vid intresse PM isf.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Har lagt spår/album för In Progress (US), Svilen Mikov (UK) och en drös andra u.a och konstant återkommande. Lägg ett mail så kan vi säkert komma överens om något. Pålägg på ett track först som du får utvärdera t ex.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Vill du ha akustiska trummor och har budget för det så maila mig gärna på jakob@topfloorstudios.se. Har jobbat som studiotrumtech åt bl a Europe, HCSS, Mustasch etc. Spelat in och spelat trummor åt, bl a Jonas Quant, Hurts, Tobias Lindell etc. Plus stått för mängder med trummor som inspelningstekniker.

Mer info om studion på www.topfloorstudios.se

Och har du inte budget till det så har jag flera billigare alternativ som jag gärna sätter dig i kontakt med 🙂

Redigerat av Top Floor Studios
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...