Jump to content
Annons

Animation clip på med flera instrument sammtidigt?


al123

Recommended Posts

Annons

Automation Clip menar du nog? Och du kan tex skicka dom till tex "Send 1" så du kan ha Automation Clip på den istället. Vet inte om du har någon större användning för det dock., eller förstår inte riktigt vad du ska få ut av det? =)

Redigerat av AnuBiz
Link to comment
Dela på andra sajter

Automation Clip menar du nog? Och du kan tex skicka dom till tex "Send 1" så du kan ha Automation Clip på den istället. Vet inte om du har någon större användning för det dock., eller förstår inte riktigt vad du ska få ut av det? =)

http://www.youtube.com/watch?v=Y0YWtAQxfJY

Yes shit så dum jag är, tänkte inte på det! precis de jag menade, tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

men om jag vill tex ha claps, snare, kick på en kanal! sen vill jag ha reverb på tex snare men inte på kicken, hur separerar jag dessa? om jag ändå vill ha automation clips på allt?

Använder du FL studio? Man kan la inte ha kick, snare och clap på en kanal?

Du har dem på 3 olika, sen skickar du alla tre till en send kanal. Då kan du exempelvis lägga reverb bara på din Snare men samtidigt Automata volymen på alla 3! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Använder du FL studio? Man kan la inte ha kick, snare och clap på en kanal?

Du har dem på 3 olika, sen skickar du alla tre till en send kanal. Då kan du exempelvis lägga reverb bara på din Snare men samtidigt Automata volymen på alla 3! 🙂

Okej tusen tack! =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...