dbd Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 (edited) Hej då alla! Har varit trevligt, men nu pallar jag fan inte mer. 😛 Edited March 20, 2005 by dbd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maxmaxmax Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 hejdå! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tordA Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 lite hjälp på traven... NU kan du palla 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Hejdå. 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViktorDenStore Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Va? 😛 Du skämtar väl? Du får ju inte dra nu, du är ju lixom, forumets "barbapappa" ... Snälla, lämna oss inte! 🙁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Är detta någon slags inbördes tävling mellan dig och Nattvaktaren om vem som ska få flest reaktioner på sitt avhopp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
djonas Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Tråkigt att du lämnar oss, 😛 tyckte du bidrog men mycket bra musikaliskt och ljudtekniskt kunnande. 🙁 Ha det så bra! Mvh / djonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
dbd Posted March 20, 2005 Author Share Posted March 20, 2005 Är detta någon slags inbördes tävling mellan dig och Nattvaktaren om vem som ska få flest reaktioner på sitt avhopp? Nej Nattvaktaren är oslagbar på den fronten. Jag orkar helt enkelt inte sitta och dega här mer. 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maxmaxmax Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 lite hjälp på traven... NU kan du palla 😛 hahahaha!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dbd Posted March 20, 2005 Author Share Posted March 20, 2005 lite hjälp på traven... NU kan du palla 😛 Haha den har du övat på 🙁 Jag kanske pallar igen någon gång i framtiden, vi får se 🙂 Nej ha det fint nu alla! *KJAM* Link to comment Share on other sites More sharing options...
BjornSilver Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Kommer sakna din gif animation 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViktorDenStore Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Är detta någon slags inbördes tävling mellan dig och Nattvaktaren om vem som ska få flest reaktioner på sitt avhopp? Nej Nattvaktaren är oslagbar på den fronten. Jag orkar helt enkelt inte sitta och dega här mer. 🙂 Klart du orkar 🙁 Du behöver väl inte sluta HELT o hållet i alla fall 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duende Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 va fan!? detta är konstigt... Det är väl bara att låta bli att kolla forumet? Måste man "hoppa av" bara för att man inte checkar in 1 en gång om dagen? 😛 Henrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViktorDenStore Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Kommer sakna din gif animation 🙁 Och din "söta" avatar 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itzhak Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Hej då alla! Har varit trevligt, men nu pallar jag fan inte mer. 😛 sov gott så syns vi i morgon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maxmaxmax Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Måste bara tillägga: "men ha det så bra" 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VacUm Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Vad händer? Ska det hålla på på detta viset pyser jag också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itzhak Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 menas allvar? ska du och nattvaktaren ägna er åt biståndsarbete och starta skola i afrika eller något? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadows Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Itzhak: Been there done that. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itzhak Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Itzhak: Been there done that. i afrika eller vad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadows Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Itzhak: Been there done that. i afrika eller vad? Biståndsarbete och så. Ville bara säga det så att du kunde vara säker på att jag inte skulle dra iväg 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majken Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 dbd: Jag spöar skiten ur dig om du inte är tillbaka innan sommaren är slut. Studio's forum utan dig och Nattvaktaren är lite som A-Team utan Mr. T 😛 /Majken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itzhak Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Itzhak: Been there done that. i afrika eller vad? Biståndsarbete och så. Ville bara säga det så att du kunde vara säker på att jag inte skulle dra iväg 😛 tack. nu kan jag äntligen sova gott. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Måste bara tillägga: "men ha det så bra" 🙂 och "fuch the polis"... 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken Kängström Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Faan detta e ju dålig PR. Sköt om dig DBD. Du va en rätt sjysst snubbe ändå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D Vibe Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Ha det bra dbd, så syns vi imorgon igen 😆 ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadows Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 dbd: Jag spöar skiten ur dig om du inte är tillbaka innan sommaren är slut. Studio's forum utan dig och Nattvaktaren är lite som A-Team utan Mr. T 😆 /Majken Ja eller A-teens utan Abba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken Kängström Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 dbd: Jag spöar skiten ur dig om du inte är tillbaka innan sommaren är slut. Studio's forum utan dig och Nattvaktaren är lite som A-Team utan Mr. T 😆 /Majken Ja eller A-teens utan Abba. Fötter utan skor me ju!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plus o Minus Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Faan detta e ju dålig PR. Sköt om dig DBD. Du va en rätt sjysst snubbe ändå. rätt sjysst? snacka om att slå under bältet. ///minus Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViktorDenStore Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 dbd: Jag spöar skiten ur dig om du inte är tillbaka innan sommaren är slut. Studio's forum utan dig och Nattvaktaren är lite som A-Team utan Mr. T 🙂 /Majken Ja eller A-teens utan Abba. Fötter utan skor me ju!!! Tvärtom... skor utan fötter... kanske 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts