Jump to content
Annons

Kärleksgnabb v. 2


Martin

Recommended Posts

Annons

HJAHAHa där fick du mig djävul 😄 Hahahahah, nu skrattar jag som fått något uppkört i röva här 😄 hahahahah 😄 vilken jävla kissemiss !! Förstår att det är ett självporträtt, kanske kan du också spela lite och visa på gitarren hur du menar? Du får låna min kvinnliga stratta!

Link to comment
Dela på andra sajter

Baroness (oregistrerad)

Oh no, du hitta den hittils enda publicerade bilden på mig. Varför detta slag under bältet? Jag vet att jag inte är vacker, men jag kan i alla fall slicka. Mjau 😄

Allvarligt talat, sluta vara så jävla äcklig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Allvarligt talat, sluta vara så jävla äcklig.

Okej. Jag ska sluta vara så jävla äcklig. Jag lovar. Du är faktiskt den första kvinna jag faktiskt lovar det till. Jag ska sluta. Detta var sista gången. Tack för du är ärlig.

Edit: Usch fyfan. Du satte verkligen något på plats i mig. Tack fan. jag skäms. jag borde verkligen se till att förlåta mitt ex i stället för att gå runt och böla som nått odjur. Tack Emma!

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

Baroness (oregistrerad)

"The bullshitter generally either knows the statements are likely false, exaggerated, and in other ways misleading or has no interest in their factual accuracy one way or the other. "Talking bullshit" is thus a lesser form of lying, and is likely to elicit a correspondingly weaker emotional response: whereas an obvious liar may be greeted with derision, outrage, or anger, an exponent of bullshit tends to be dismissed with an indifferent sneer."

Link to comment
Dela på andra sajter

Exakt, jag är skitsugen på att höra nått! Emma är min nya idol. Vilken kvinna.

Edit: Jag tror närmare bestämt vi behöver fler kvinnor här på forumet. Det finns ett "överhäng" av den mindre bra sorten här på forumet. Kvinnor har nått som inte män har. Just sayin'.

Välkommen Emma! Väl mött!

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

Hon tog oss alla med storm. Och skruva dit kuken på en idiot som mig. Jag måste fan ta en nypa luft och smälta det här.

Jag kom att tänka på första sidan i Strindbergs "Hemsöborna" där Karlsson beskrivs.

Han kom som ett yrväder.... osv. Ett Höganäskrus fyllt med brännvin i en svångrem runt halsen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inget upplagt här Emma men kan skicka aktuell musik om du så vill, är du intresserad???

Tokgubben Nilsson ska du inte lyssna på för mycket han är rätt och slätt gubbsjuk och för det mesta otillräknelig... 😉

Vilket påhopp. Jag har i alla fall mängder av inspelningar uppladdade här. Det mesta har jag komponerat själv. Gubbsjuk? Den som sat han vat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså jag dör... den här tråden borde skrivas ut, nog för att jag kommer få skämmas. Men alla har vi blivit dumpade nån gång. Men nu är nästan hela min låt klar, och den heter That Much Stronger. En rockballad om en tjej som det inte går så bra för. Sjöng verkligen sönder hela rösten, blev verkligen inspirerad. Tack Emma återigen!

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

vem var det som svamlade på i helgen om kukar och pattar och stooor buula på brallan då gubbfan??? alzheimers????

Jag kan driva med mig själv, men jag kallar aldrig någon annan på ett forum gubbfan, gubbsjuk mm. Att offentligt påstå att någon är gubbsjuk, dvs någon äldre person som längtar efter småtjejer är säkerligen åtalbart.

är du likadan ir som här i forumet är du inte en person jag vill ha nåt att göra med. Du påminner väldigt mycket om nicket Analogfreak som skrev här förr i världen. Du låtsas först vara trevlig, sen vräker du ur dig värsta personangreppen.

Säkerligen är du både otrevligare och ännu mer inkompetent i verkliga livet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...