Jump to content
Annons

Zara Larsson - Uncover Remix tÀvling


carlbergs

Recommended Posts

Ville bara framför detta dÄ folk kanske inte sett det, men det Àr alltsÄ en tÀvling om att göra en remix pÄ Zaras lÄt uncover. SÄhÀr skriver Zara pÄ hennes officiella facebooksida:

Hey everyone!

 

We are happy to announce that we will conduct a remix competition for Zara's track ''Uncover''. Here is your chance to get your production heard. To receive accapella and

instrumental please send a mail to: REMIX@TEN.SE

 

1st place winner will be included on a digital release and become the official remix for the track ''Uncover'' by Zara Larsson. / TEN Music Group

Detta kanske hamnade i fel avdelning nu, men dÄ fÄr gÀrna administratörerna flytta den!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

Edit: man fick visst inte vara signad..

Vet du vad de menade med signad? Var det samma som att inte vara etablerad eller var det bara att man inte fick vara bunden till ett kontrakt? Jag har ju eget bolag som jag ger ut min musik pĂ„ sĂ„ man skulle kunna pĂ„stĂ„ bĂ„de att jag Ă€r signad och att jag inte Ă€r det.. 😛

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Vet du vad de menade med signad? Var det samma som att inte vara etablerad eller var det bara att man inte fick vara bunden till ett kontrakt? Jag har ju eget bolag som jag ger ut min musik pĂ„ sĂ„ man skulle kunna pĂ„stĂ„ bĂ„de att jag Ă€r signad och att jag inte Ă€r det.. 😛

"Open to individuals who are 13 years of age or older at the time of entry and who are not presently signed to any record label or publisher under any exclusive agreements."

Tolka hur du vill 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

"Open to individuals who are 13 years of age or older at the time of entry and who are not presently signed to any record label or publisher under any exclusive agreements."

Tolka hur du vill 🙂

Crap dĂ„ sket det sig, jag Ă€r bara 12,5. 😉

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Du tror inte skivbolaget har invÀndningar mot att du lÀgger ut remixen pÄ det sÀttet? Om det var mitt skivbolag skulle jag ha det..

Vet inte om du fÄtt mejlet och det Àn men det stÄr i alla fall sÄ hÀr i det: "You may upload the remix to your own youtube or social media channel durring the competition. Winner will be announced 8th of March."

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Ah ok, sorry! 🙂

Ingen fara pÄ taket! Har dock inte skickat in den Ànnu, tÀnkte vÀnta och se om jag vill Àndra nÄgra smÄdetaljer innan jag skickar in den. Men sÄdana detaljer tÀnkte jag att vanligt folk kanske inte mÀrker av sÄ mycket sÄ lika bra att fÄ ut den och försöka fÄ lite hype sÄ fort som möjligt, hehe.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

FĂ„r en lite oseriös kĂ€nsla av den hĂ€r tĂ€vlingen.. men jag kanske försöker mig pĂ„ nĂ„got ocksĂ„ om jag fĂ„r en stund över till hemstudion 😉

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

FĂ„r en lite oseriös kĂ€nsla av den hĂ€r tĂ€vlingen.. men jag kanske försöker mig pĂ„ nĂ„got ocksĂ„ om jag fĂ„r en stund över till hemstudion 😉

Oseriös eller inte, lÄten ligger tvÄa pÄ mest lyssnade pÄ Spotify i Sverige just nu sÄ vinnaren kan nog rÀkna med en hel del publicitet i alla fall!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Vet du vad de menade med signad? Var det samma som att inte vara etablerad eller var det bara att man inte fick vara bunden till ett kontrakt? Jag har ju eget bolag som jag ger ut min musik pĂ„ sĂ„ man skulle kunna pĂ„stĂ„ bĂ„de att jag Ă€r signad och att jag inte Ă€r det.. 😛

Har du gett ut musik via ett företag, Àven om det Àr ditt eget, sÄ rÀknas du som signad.

FĂ„r en lite oseriös kĂ€nsla av den hĂ€r tĂ€vlingen.. men jag kanske försöker mig pĂ„ nĂ„got ocksĂ„ om jag fĂ„r en stund över till hemstudion 😉

MÄste hÄlla med, var inte mycket till pris, och jag hittade inget om ersÀttning för jobbet eller rÀttigheter nÀr jag skummade igenom det. Förhoppningsvis missade jag det bara, men det fÄr mig att undra...

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Oseriös eller inte, lÄten ligger tvÄa pÄ mest lyssnade pÄ Spotify i Sverige just nu sÄ vinnaren kan nog rÀkna med en hel del publicitet i alla fall!

Kanske. Om inte namnet kommer fram ordentligt sÄ Àr det ingen som vet att man gjort jobbet.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 1 mĂ„nad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...