Jump to content
Annons

Uppgradera till Windows 8 går inte ?


kardo

Recommended Posts

Någon som har provat att uppgradera till windows 8 efter kl 18:00 idag ?

För när jag provar uppgraderingsassistenten för Windows 8 så kommer info om kompatibilitetsinformation vad man har i sin data Bla bla bla , sedan ska man trycka nästa ,Då står det bara (Det går inte att ansluta just nu , kontrollera internetanslutningen och försök igen ) jag har försökt typ 30 gånger men det står samma sak varje gång jag provar.

Jag har internet så jag fattar inte vad problemet är .Och jag har en data med Xp pro oem licens som jag vill uppgradera.

Hur gör man ?

Redigerat av kardo
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tack allesammans, Det fungerar nu jag ändrade tiden på datorn och då gick det plötsligt att ladda ner . datumet på datorn var 2002, varför det inte gick ändå var konstigt .

Men , så är det med windows funkar när det själv vill.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, fint du. Berätta hur det gick sen. Vad har du för musikprogram & ljudkort osv? Inte så många som har officiellt stöd för win8 än ju

Jag har själv nyligen slängt in Windows 8 på studiodatorn och jag har fått igång det mesta. Mitt moderkort har inte officiellt stöd för windows 8, inte heller mitt ljudkort, mina program eller nått annat för den delen... Hehe... MEN, de flesta gånger gick det bra med windows 7-drivrutinerna. Det enda problemen är att två av mina pluggar vägrar fungera, samt att min externa hårddisk måste kopplas via USB istället för eSATA, då drivrutiner för moderkortets eSATA behövs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...