joachime Postat 25 januari 2013 Postat 25 januari 2013 Jo, jag vet. Det Àr konkurrerande tidning men det Àr sÄ pass sÀllan han dyker upp i media att det mÄste uppmÀrksammas. Musikermagasinet har i senaste numret lyckats fÄ en intervju med Michael B Tretow. Det Àr HÄkan Lindberg, Àven han veteran inom ljudteknik, som trÀffat Tretow i hans hem och bland annat pratat om Abbas inspelningar i Metronomestudion (numer Atlantis). Tycker det Àr vÀl vÀrt de 49 kronor numret kostar. PS. Ni inbitna Tretow-fanboys (lÀs Valle) kanske inte hittar nÄgot nytt i artikeln. Men ni kommer vÀl stödköpa numret ÀndÄ, misstÀnker jag. DS.
BluesBoy Postat 25 januari 2013 Postat 25 januari 2013 Tidningen ligger pĂ„ vardagsrumsbordet och vĂ€ntar. đ
Wernborg Postat 25 januari 2013 Postat 25 januari 2013 KÀnns som han dragit dom historierna hur mÄnga gÄnger som helst i bÄde tv och tidningar. à andra sidan tillkommer ju nya intresserade hela tiden, sÄ det kanske Àr motiverat för att hÄlla legenden "vid liv". 1
Valle Postat 25 januari 2013 Postat 25 januari 2013 PS. Ni inbitna Tretow-fanboys (lĂ€s Valle) kanske inte hittar nĂ„got nytt i artikeln. Men ni kommer vĂ€l stödköpa numret Ă€ndĂ„, misstĂ€nker jag. DS. đ
SadamJR Postat 27 januari 2013 Postat 27 januari 2013 SÀger han nÄt om kompressorer som lÄter tjoff?
KillwithSkill Postat 27 januari 2013 Postat 27 januari 2013 Killen som hatar cymbaler! APK-limpor i baskaggar, blöta handdukar osv...
Valle Postat 27 januari 2013 Postat 27 januari 2013 Killen som hatar cymbaler! He he... Ja, sa han inte nÄgot i stil med "skrÀp som alltid sabbar ett i övrigt bra trumsound"?
Bullerbyn Postat 27 januari 2013 Postat 27 januari 2013 Pratar han nÄgot om Ola Brunkert? Fantastisk trummis!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.