Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jo, jag vet. Det Àr konkurrerande tidning men det Àr sÄ pass sÀllan han dyker upp i media att det mÄste uppmÀrksammas.

Musikermagasinet har i senaste numret lyckats fÄ en intervju med Michael B Tretow. Det Àr HÄkan Lindberg, Àven han veteran inom ljudteknik, som trÀffat Tretow i hans hem och bland annat pratat om Abbas inspelningar i Metronomestudion (numer Atlantis).

Tycker det Àr vÀl vÀrt de 49 kronor numret kostar.

PS. Ni inbitna Tretow-fanboys (lÀs Valle) kanske inte hittar nÄgot nytt i artikeln. Men ni kommer vÀl stödköpa numret ÀndÄ, misstÀnker jag. DS.

Annons
Postat

KĂ€nns som han dragit dom historierna hur mĂ„nga gĂ„nger som helst i bĂ„de tv och tidningar. Å andra sidan tillkommer ju nya intresserade hela tiden, sĂ„ det kanske Ă€r motiverat för att hĂ„lla legenden "vid liv".

• Gilla 1
Postat

PS. Ni inbitna Tretow-fanboys (lÀs Valle) kanske inte hittar nÄgot nytt i artikeln. Men ni kommer vÀl stödköpa numret ÀndÄ, misstÀnker jag. DS.

😄

jump2.gif

Postat

Killen som hatar cymbaler!

He he... Ja, sa han inte nÄgot i stil med "skrÀp som alltid sabbar ett i övrigt bra trumsound"?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.