Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Ja! Har dem kommit nu? Gött! MÄste kollas in!

Svensk ÄterförsÀljare?

Redigerat av Pluffo
Postat (redigerat)

Kunde inte lÄta bli. :rolleyes: Visste inte att den var slÀppt dock. ska in imorgon och testa den lite tror jag.

Redigerat av Neko
Postat

fungerar transport knapparna ihop med reason oxÄ? bore dom vÀl nÀstan göra..

ursĂ€kta min dumma frĂ„ga. 😄

Postat

NĂ„n som har hittat ett klaviatur att kĂ€nna o klĂ€mma pĂ„? Var förbi Börsen och kollade om de hade nĂ„t hemma. Men de skulle ta MINST ett par veckor innan de första exemplaren dyker upp. 😆

Postat

Jag var inne pÄ Musiklagret igÄr (de som hade annonsen i Studio) och för-bestÀllde ett exemplar. Verkar ju riktigt jÀvla bra.

Postat
Jag var inne pÄ Musiklagret igÄr (de som hade annonsen i Studio) och för-bestÀllde ett exemplar. Verkar ju riktigt jÀvla bra.

BestĂ€llde du ett ex utan att kĂ€nna pĂ„ klaviaturen? 🙂

Postat
BestĂ€llde du ett ex utan att kĂ€nna pĂ„ klaviaturen? 🙂

Ja man kan aldrig ha för mycket prylar liggandes/skrĂ€pandes hemma. 😛

Postat
BestĂ€llde du ett ex utan att kĂ€nna pĂ„ klaviaturen?  🙂

Ja man kan aldrig ha för mycket prylar liggandes/skrĂ€pandes hemma. 😛

That's the spirit! 😄

Postat
BestĂ€llde du ett ex utan att kĂ€nna pĂ„ klaviaturen?  🙂

Ja man kan aldrig ha för mycket prylar liggandes/skrĂ€pandes hemma. 😄

😛

Skulle du köpa en gitarr utan att kĂ€nna pĂ„ den först ocksĂ„? 😄

Postat
Skulle du köpa en gitarr utan att kĂ€nna pĂ„ den först ocksĂ„? 😛

Nej det skulle jag aldrig göra, haha... Hmm, men jag Ă€r gitarrist egentligen och har lirat i mĂ„nga Ă„r. Man vet liksom hur man vill att det ska kĂ€nnas. Men nĂ€r det gĂ€ller klaviatur sĂ„ Ă€r jag helt kass men jag tycker att det Ă€r kul att sitta och komma pĂ„ roliga melodislingor pĂ„ synth och sen som tur Ă€r sĂ„ kan man ju editera saker och ting i efterhand. SĂ„ jag Ă€r inte lika krĂ€sen vad det gĂ€ller att köpa midiklaviatur jĂ€mfört med gitarr. Och prisskillnaden Ă€r en annan faktor, en gitarr skulle jag kunna lĂ€gga ut 25 tusen pĂ„ och dĂ„ provar man först tills man hittar nĂ„got man Ă€r nöjd med. Detta midiklaviaturet kostar under 2 tusen, det Ă€r ju vad man gör Ă„t nĂ€r man gĂ„r till affĂ€ren och köper senaste nummret av Studio och lite dvd filmer. 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.