Jump to content
Annons

Frost Snömachine etc.


Frekvens

Recommended Posts

Eftersom jag nu kört 8:an sedan release och kört Windows sedan urminnes tider kan jag intyga att det är hur stabilt som helst. Har faktiskt inte haft ett enda problem. Vad är det för ostabila tendenser du talar om?

Samma här, upplever det väldigt stabilt! Gick bort mig lite mellan 64 / 32bit Cubase vs Reason + ngn plugg, och det var något som buggade. Men när jag väl kom och tänka på det så har det funkat skitbra.

Hade lite strul med interna ljudkortet+drivrutiner, men jag uppdaterade dem, konfiguerade så att allt ljud först kördes från interna, sen avaktiverade jag det helt enkelt, och överlät ansvaret helt till mitt EMU., och då var det med i matchen helt.

Eftersom jag inte suttit med windowsversion senare än XP, (har iof vista på en laptop), så går det lite trögt att navigera sig fram, fick söka mig till "kontrollpanel" etc.

Nu fanns väl "köra i kompatibilitetsläge" för win 7 också (??), men jag hyllar den här funktionen, kör mitt ljudkort (det har betadrivisar för win7) i windows 7-läge, och det funkar! Märkte dock igår att Patchmix, mjukvaran inte autostartade, men det borde ju gå att lägga det där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...