Jump to content
Annons

High Coast Studio Interiors - Intressenter?


BobbyBenjaminz

Recommended Posts

post-24396-0-05866200-1347894162_thumb.png

Först vill jag passa på att be om ursäkt till alla intressenter som inte fått svar på e-post. Det har varit så mycket samtidigt som jag varit bortrest.

Detta ämne är till för intressenter av High Coast Studio Interiors tjänster. Frågor är välkommet, så som förslag på hur detta företag ska vara något bra.

Företag som tillverkar studioinredning

Som jag skrivit har jag varit bortrest ett tag och har ej haft möjlighet att jobba med detta. Men, jag har planerat i stort sett allt och förberett mig på att sätta igång med tillverkning av studiomöbler inom snart. Just nu finns (en) skiss klar på ett bord som jag kommer publicera här, med mått.

Om det finns någon som skissat på studiomöbler, är nöjd över resultatet samt vill dela med sig av det för att ev. göra en deal - hör av er!

Kommer även starta en hemsida så snart som möjligt, vilken kommer innehålla all tänkbar information och priser etc.

Skicka gärna e-post till mig med förfrågningar osv; robert.b.larsson@live.se

Jag heter Bobby Larsson och är 28 år. Bor i Kramfors, Höga Kusten - men även i Sundsvall. Företaget är i startskedet och kommer att finnas i Kramfors - även verkstan för tillverkning. Just vid skrivandets stund - har jag inget start datum. Jag måste få in beställningar först.

Det är efterfrågan som styr det mesta!

Vänliga hälsningar,

B. Larsson

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...