Jump to content
Annons

Hur bra kan man bli på att sjunga?


ramoand

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)

Här har du. Filformatet går att spela i VCC.

http://dl.dropbox.com/u/12967127/Whistle%20reg.amr

Jag har inte brytt mig om det särskilt mycket efter jag hittade det, men jag känner ingen ansträngdhet när jag gör det som i klippet. Man bara glider lixom haha

Helt otroligt, det där klippet fick mig att bli sugen på att träna rösten... haha! Grymt!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt otroligt, det där klippet fick mig att bli sugen på att träna rösten... haha! Grymt!!!

Man tackar!!! Dock känns det som en rätt onödig talang att kunna haha. Men visst är det lite coolt 🙂 Jag har något klipp när jag sjunger i Straw Bass rösten, där brukar jag komma ner till ett kontra A (A under låga C) varje dag men jag har även kommit ner till ett E så allt som allt har jag nästan ett helt Piano i omfång. Kanske inte så relevant då jag knappast lär sjunga en låt i de båda registren men det är ändå coolt att bevisa att det går att lära sig om man bara ger sig fan på't 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

ser fram emot att pröva singing sucess på allvar, har precis fått ett jobb som gör att jag får pendla en halvtimme till jobbet, blir att lägga in brettan på ett usb och öva på väg till och från jobbet, en timme om dan borde väl va rätt lagom?

har aldrig fått nån rutin på sångövning innan för....ja låt oss va ärliga här...man låter som en jävla fåne och då vill man helst va själv när man övar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...