Jump to content
Annons

Eurovision Song Contest 2012: Final.


SadamJR

Recommended Posts

Annons

Vågar vi hoppas på att slippa en massa skitlåtar i den svenska uttagningen nästa år som låter som om Lotta Engberg ratade dem redan på 80-talet? Ikväll visade Loreen hur man ska låta för att kunna vinna på 2000-talet!

(Antagligen blir det väl ett sedvanligt "året efter vinsten-haveri" nästa år (läs: "Jennie, Jennie", "Bra vibrationer", "Imorgon är en annan dag" och "När vindarna viskar mitt namn") men hoppas kan man ju alltid... 🙂

Edit: Engberg heter hon ju!

Redigerat av Jetblack
Link to comment
Dela på andra sajter

Tror att ryssland tappade en del på att det var semifinaler. Blir tråkigare för varje gång man ser det. Gick inte så bra för mina favoriter finland, holland och danmark. Men loreen var bra! Kunde inte njuta så mycket för jag satt hela programet och letade efter vilka låtar danmark och ungern liknade. Tycker danmark låter lite som "crazy" med seal. Men jag hittade aldrig något för ungern. Känns som något take that eller robbie. Någon som vet? Kanske sent 90 tal.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Ja det finns ursäkter för allt. Undrar vad Sverige hade för dålig ursäkt när man använder sig av såna sopor till programledare? Att de är före sin tid? Totalt värdelösa var dem. Rena skämtet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka programledare snackar du om?

Vågar man gissa att det är Edvard af Sillén (den svenske kommentatorn) som åsyftades? När han intervjuade Loreen alldeles efter vinsten lät det ungefär som att "Ja nu har vi precis begravt farmor, hur känns det?" Bland det pinsammaste jag sett, ärligt talat...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vågar man gissa att det är Edvard af Sillén (den svenske kommentatorn) som åsyftades? När han intervjuade Loreen alldeles efter vinsten lät det ungefär som att "Ja nu har vi precis begravt farmor, hur känns det?" Bland det pinsammaste jag sett, ärligt talat...

Jag gillade både två, sen tyckte jag inte att det var pinsamt heller, visst pratade han lite väl mycket på slutet innan det var slut på poängutdelningen. Men annars var dom bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillade både två, sen tyckte jag inte att det var pinsamt heller, visst pratade han lite väl mycket på slutet innan det var slut på poängutdelningen. Men annars var dom bra.

Jag tänkte på eftersnacket som de sände på nätet. Då lät det som att Sverige just hade missat fotbolls-EM! Gina var dock bra (och hon var inte med på det eftersnacket).

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...