Jump to content
Annons

problem cubase sx


davidottosson

Recommended Posts

Tjena ,

jag har kört cubase sx i typ 100 år känns set som , utan att vara någon storanvändare.

Nu har jag fått ett probelm, när jag kör guitar Rig 2 fungerar det först men när jag vill gå in igen i effekten och justera låser sig pluggen och sedan programmet. När jag åter får igång datorn och vill starta projektet får jag runtime error direkt när jag startat cubase eller om jag kommer till att öppna projektet abnormal program termination! och låst dator.

1. går det att ordna, hur?

2. Kan jag rädda mitt projekt på något vis ? (köpa ett nyare cubase och starta upp det där?)

Tack på förhand

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Om det funkat i 100 år så måste du ju ha gjort något om det helt plötsligt slutar fungera. Du skriver inte om du ändrat något i datorn, Uppdaterat OS, Uppdaterat något virusprogram e.t.c.. helt omöjligt att säga vad du ska prova utan mer information. som JJRok säger däremot är ett bra test o se om det är GR 2 som spökar.

Det kan också vara så att du har någon annan plugg i ditt projekt som inte lirar ihop med GR2.

Många liknande fel kan uppstå med vissa Freeware / Shareware /Knäckta pluggar som inte är helt 100 skrivna från början... men som sagt.. mer info behövs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...