Jump to content
Annons

Stämmer detta ?


MRS8

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Stämmer vadå? Att dom skulle vara bäst i test?

Fö så vill jag inte rekommendera dig att handla någonting från billebro, googla lite så förstår du varför..

ja, det verkar ju som att det är ett par riktigt bra monitorer om man kan tro på annonsen.

Tack, handlar de isf från tysken.

google says:

Varning för billebro (Artiklar (kommentarer))

www.djportal.nu › ForumArtiklar (kommentarer)

Redigerat av MRS8
Link to comment
Dela på andra sajter

Billebro suger, undvik.

Behringer monitorerna låter nog förmodligen bättre.

Har hört Fostex då jag själv var intresserad av dem först, men dem hade typ inget tryck alls i basen, och gick inte djupt alls (rekommenderar att du har ett par hörlurar att lyssna på basen i eller något isåfall) och lät lite hårt i diskanten enligt mig, tyckte också diskanten lät lite avrullad på toppen(?)

Blev ett par Audioengine 2, kanske inte riktigt purfärska studiomonitorer, men ganska neutrala (vet dock inte om det är så många butiker som har dessa idag)

Jag skulle kört med Behringer-monitorerna. 🙂

Edit: Här är ett bättre ställe att köpa Fostex monitorerna, om du trots allt är mycket sugen: http://www.djservice...ml&ref=prisjakt

EDIT igen: Fostex har faktiskt fått bra betyg online: http://www.amazon.com/Fostex-PM0-4-Powered-Studio-Monitors/product-reviews/B001GD2QS4/ref=sr_1_1_cm_cr_acr_txt?ie=UTF8&showViewpoints=1 Tyckte personligen inte dem lät så jättebra, men om du har möjlighet att provlyssna dem innan du köper dem, så gört! 🙂

Redigerat av simonwellander
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...